اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم خبر داد

اعزام 9500 نفر از سمنان به حرم امام

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از اعزام 9 هزار و 500 نفر از این استان به مرقد حضرت امام در سالروز ارتحال ایشان خبر داد.

اعزام 9500 نفر از سمنان به حرم امام

سردار علی استادحسینی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان به مناسبت 14 خردادماه اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلابی عبرت‏آموز برای جوامع اسلامی است و همه می‌توانند از آن بهره بگیرند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: ما هر چه داریم از امام خمینی است و امام آمد تا به ما حیات دوباره ببخشد و این حیات نه تنها به ملت ایران منتقل شد، بلکه به جهانیان هم انتقال پیدا کرد.

استادحسینی ادامه داد: حضور مردم در حرم امام خمینی(ره) نشان از وفاداری به اسلام و تجدید میثاق با شهدا و امام راحل دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دشمنان سال‏هاست به دنبال این هستند که جمعیتی که در 14 خرداد در مرقد امام خمینی(ره) حضور پیدا می‏کنند، سال به سال کم‌تر شوند.

استادحسینی تصریح کرد: همان‏طور که در 22 بهمن و 11 اسفندماه سال گذشته مردم در صحنه حضور یافتند، در 14 خردادماه امسال نیز حضور پرشور مردم در حرم مطهر امام راحل دشمنان را مأیوس می‏کند و بدین وسیله سیلی محکمی بر صورت دشمنان نظام نواخته خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه حضور میلیونی مردم در مرقد امام خمینی(ره) گویای این است که مردم به امام، شهدا و ولایت‌فقیه وفادار هستند، خاطرنشان کرد: امسال از استان سمنان چیزی قریب به 9 هزار و 500 نفر اعزام می‏شوند که البته شمار زیادی از مردم نیز با خودروهای شخصی خود راهی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خواهند شد.

استادحسینی اظهار داشت: 13 خردادماه کاروان‏هایی از شهرستان‏های شاهرود، دامغان، میامی و مهدیشهر رأس ساعت 16 برای اعزام به سمت مرقد امام خمینی(ره) حرکت خود را آغاز می‏‏کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: این کاروان‏ها در ورامین، پیشوا و قرچک اسکان داده خواهند شد.

استادحسینی هم‌چنین حرکت کاروان‏های سمنان و گرمسار را 14 خردادماه از ساعت چهار صبح اعلام کرد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول