اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

فعالیت رسمی بخش بانوان جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین نشست جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه شاخه بانوان با حضور دبیرکل و مسئولان این جبهه در استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

فعالیت رسمی بخش بانوان جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه لرستان، دبیرکل جمعیت پیروان ولایت مطلقه فقیه در استان لرستان در این نشست که با حضور جمعی از بانوان عضو این جبهه برگزار شد، هدف از راه‌اندازی این جبهه را ایجاد وحدت و هماهنگی بین دوستداران ولایت‌فقیه عنوان کرد.

محمد شاهرخی گفت: ولایت و مسئولیت مطلقه اختصاص به برترین فقیه جامع‌الشرایط زمان دارد و از آنجا که ولایت‌فقیه در راستا و امتداد ولایت معصومین(ع) می‌باشد، پیروی از فرامین ولایت مطلقه فقیه به منزله اطاعت از اولیای الهی است.

وی به ولایت‌مداری مردم لرستان اشاره کرد و افزود: در طول عمر 33 ساله انقلاب مردم استان لرستان در پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری پیشرو و همیشه ولایت‌مدار بوده‌اند.

وی اظهار داشت: وظیفه تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی اطاعت و حرکت در راستای فرامین و منویات مقام معظم رهبری و رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف استان است.

دبیرکل جمعیت پیروان ولایت مطلقه فقیه در استان لرستان در ادامه به بحث اشتغال‌زایی جوانان در استان پرداخت و افزود: باید بسترهای لازم در جهت اشتغال‌زایی جوانان در استان به عنوان یک مهم و امر فراگیر فراهم شود.

شاهرخی به نقش زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی اشاره کرد و گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت استان نقش تاثیرگذار و مهمی در تربیت فرزندان ولایی در راستای ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری در جامعه دارند.

دبیر و معاون امور بانوان جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در استان نیز با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت فعال بانوان در صحنه‌های سیاسی اجتماعی گفت: بانوان در ارتقای فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش بسزا و تعیین ‌کننده‌ای دارند.

روح‌انگیز جهان‌افروز افزود: حضور اجتماعی بانوان به صورت منسجم و سازماندهی شده در کیفیت‌بخشی به اهداف و برنامه‌ها تاثیرگذار است و از این‌رو با توجه به این مهم بخش بانوان جبهه پیروان ولایت به‌ صورت هدفمند در راستای اجرایی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف حوزه بانوان فعالیت خود را آغاز نموده است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول