اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

نباید در حمایت از ولایت ‌فقیه شک کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اگر ما به دنبال آن هستیم که دشمن را از بین ببریم باید در حمایت از ولایت‌فقیه و شهدا، شک نکنیم.

نباید در حمایت از ولایت ‌فقیه شک کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سید حسن مرتضوی پیش از ظهر امروز در مراسم برگزاری سومین یادواره شهدای بانک مهر اقتصاد در تالار ملاصدرای دانشکده ادبیات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تقارن این یادواره با ماه رجب بر اهمیت آن می‌افزاید زیرا ماه رجب پیش نیاز برای یک ماه متعالی است.

وی افزود: مومنان در ماه رجب و شعبان باید خود را برای سیر و سلوک در ماه رمضان آماده کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: قرآن مجید، امروزه قانون اساسی هدایت همه انسان‌ها است.

مرتضوی بیان کرد: ولایت هم مبین و راهنمای ما در مسیر صراط مستقیم است و همگان نیازمند آن هستیم تا شهیدان را بشناسیم و این فرهنگ را در همه جا توسعه دهیم.

وی عنوان کرد: اگر ما فرهنگ شهید و شهادت را ترویج دهیم، اراده هر عملی را از شیطان و دشمن خواهیم گرفت و چنانچه هر فضایی در جامعه بوی شهادت بگیرد، رفتار، اندیشه و عاطفه ما تحت تاثیر این فضا قرار می‌گیرد و همه رفتارها مثل رفتار شهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جوانان ما به شدت نیازمند هستند تا در این مسیر تنفس کنند زیرا باور و اعتقاد خود را بالا می‌برند.

مرتضوی اضافه کرد: چنانچه قدر و منزلت شهدا را درک کنیم، جایی وجود خواهد داشت که به آنان متوسل شویم و در زمینه حل مشکلات از آنها یاری بجوییم.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان در واقع مشهد شهیدان بزرگواری است که از همه اقشار و طوایف شیعه و سنی، در این استان شهید تقدیم کرده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: ضروری است تا جوانان استان ما همواره نگاهشان در زمینه احیای اهداف شهیدان بزرگوار ایران اسلامی باشد.

مرتضوی ادامه داد: با توجه به اینکه استکبار جهانی به دنبال آن است که فضا را متشنج کند، اثر وضعی خون شهیدان موجب خواهد شد که سیستان و بلوچستان مظهر آبادانی، عمران و امنیت شود.

وی بیان کرد: شهدا این انتظار را از ما دارند که به دنبال وحدت و آبادانی باشیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امروزه اگر ما مدعی هستیم که از خون و راه شهیدان حمایت می‌کنیم باید به تاسی از شهدا رفتار کرد و همه اعمال را انجام دهیم.

مرتضوی تصریح کرد: اگر ما به دنبال آن هستیم که دشمن را از بین ببریم باید در حمایت از ولایت‌فقیه و شهدا، شک نکنیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول