اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین‌زهرا:

شهدا پیام‌رسان پاسداری از ولایت فقیه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثار‌گران شهرستان بویین‌زهرا گفت: شهدا با از جان گذشتگی و ایثار پیام پاسداری از ولایت فقیه را به جامعه امروز رسانده‌اند.

شهدا پیام‌رسان پاسداری از ولایت فقیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، سجاد اینانلو عصر امروز در همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثار‌گران که در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در کشور نشان‌دهنده اوج قدرشناسی ملت ایران اسلامی از رشادت‌ها و جانبازی‌های شهدا در ایام دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: مقاومت جانانه رزمندگان در ایام جنگ تحمیلی موجب شده تا ذره‌ای از خاک مقدس کشور در اختیار بیگانگان قرار نگیرد و ایران اسلامی همواره به عنوان کشوری آباد و مقتدر باقی بماند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: امروز اگر جوانان و نوجوانان کشور در مدارس و دانشگاه‌ها به راحتی در حال تحصیل و فراگیری علوم مختلف هستند، باید همواره نقش رزمندگانی را که با از جان‌گذشتگی خود سبب اقتدار جمهوری اسلامی شدند را از یاد نبرند.

اینانلو با اشاره به وجود آیات و روایات فراوان برای کسانی که جانشان را در راه خداوند فدا می‌کنند، تصریح کرد: جهاد در راه خداوند موجب می‌شود که خداوند بالاترین درجه اجر و مزد را که همان شهادت است به جهادگران بدهد.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده بسیجیان در جبهه‌های جنگ تحمیلی به فرمان امام خمینی (ره) سبب پیروزی و عزت کشور در برابر متجاوزان شد، افزود: ایمان راسخ و مثال‌زدنی رزمندگان و همچنین شجاعت باور نکردنی آنان موجب شد تا دشمنان با خفت و خواری سنگین وادار به ترک خاک مقدس ایران اسلامی شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه شهدا با ایثار و از جان‌گذشتگی خود پیام پاسداری و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را به جامعه امروز رسانده‌اند، اضافه کرد: اگر دشمنان امروز در فکر تجاوز و هجوم به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، جوانان و نوجوانان نسل سوم  و چهارم انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت، آنها را شکست داده و از ایران اسلامی بیرون می‌کنند.

اینانلو با بیان اینکه ایمان و توکل رزمندگان به خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار سبب ایجاد فضای معنوی و پاک در دوران دفاع مقدس شده بود، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با تکیه بر سلاح معنوی ایمان و عدم هراس از دشمنان توانستند در برابر متجاوزان و زور‌گویان به برتری و پیروزی برسند.

وی با اشاره به لزوم تلاش و سعی مضاعف برای دستیابی به اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بیان کرد: اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان امروز وظیفه بسیار خطیر و سنگینی را بر عهده دارند و باید با حضور در سنگر علم و آگاهی موجب پیشرفت و افتخارآفرینی برای کشور شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی امروز با اشاعه فرهنگ بی‌بند و باری و ترویج اندیشه‌های ضد اسلامی به دنبال تضعیف بنیه‌های اعتقادی و ارزشی انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی و اجرای ایده‌های فرهنگی سبب تقویت ریشه‌های اصلی انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها باشیم.

اینانلو در خاتمه با اشاره به حضور حد‌اکثری و تمام عیار ملت در عرصه‌های حمایت از ولایت فقیه تصریح کرد: قطعا ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی همواره با حضور وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن در تمام عرصه‌های پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی سبب شکست روز‌افزون دشمنان و مستکبران عالم و پیروزی حقیقی اسلامی می‌شوند.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول