اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

اطاعت از ولایت فقیه بر همگان واجب است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در زمان غیبت امام زمان (عج) اطاعت از ولی فقیه بر همگان واجب است.

اطاعت از ولایت فقیه بر همگان واجب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: ولی فقیه جانشین امام عصر (عج) در زمان غیبت آن حضرت است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر که امام عصر در غیبت به سر می‌برند، اطاعت از ولی فقیه زمان یعنی مقام معظم رهبری بر همگان واجب است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به رهبری روشنگرانه امام خمینی (ره) در زمان خفقان ظلم و ستم حکومت شاهنشاهی و به مقصد رساندن کاروان انقلاب اضافه کرد: امام خمینی (ره) با رهبری داهیانه خود همواره نقش مهمی در مقابله نظام جمهوری اسلامی با دشمنان داخلی و خارجی داشتند.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم تاثیرگذار مقام معظم رهبری پس از امام خمینی (ره) در پایداری و استقامت نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره در همه صحنه‌ها و موضوعات با رهبری درست موجب ایستادگی نظام و انقلاب در برابر دشمنان می‌شوند.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه با تاکید بر شناخت خود و خدا اضافه کرد: کسی که خود را شناخت خدا را نیز می‌شناسد.

وی با بیان اینکه خود شناسی نقش مهمی در خدا شناسی دارد، اضافه کرد: دلیل اینکه بسیاری از افراد شناخت درستی از خدا ندارند این است که خود را نشناخته‌اند.

وی با بیان اینکه هر چه شناخت خدا بهتر باشد بندگی او نیز خالصانه‌تر انجام می‌شود، افزود: نتیجه شناخت خدا بندگی و عبودیت خالص خداوند است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه عبادت و بندگی فقط ویژه و خاص خدا است، افزود: هیچ یک از بندگان حق ندارند، حتی در برابر پیامبران و بزرگان دین تعظیم کنند.

وی اظهار کرد: تعظیم و بندگی ویژه خدا است و همه بندگان باید در برابر خداوند مراتب بندگی را به نحو احسن به جا آورند.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت صحیح کودکان و نوجوانان اضافه کرد: بخش مهمی از آینده جامعه در دست آموزش و پرورش است و این معلمان هستند که می‌توانند با تعلیم درست کودکان آنها را برای حضور در جامعه آماده کنند.

وی با تاکید بر آموزش مطالب درست و اصولی به کودکان و نوجوانان اظهار کرد: محصول آموزش و پرورش علم است و فعالان در این زمینه باید توجه لازم را در زمینه آموزش کودکان داشته باشند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول