اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش دانش‌پژوهان جوان تربیت‌بدنی:

تعداد هنرستان‌های تربیت‌بدنی افزایش چشم‌گیری داشته است

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش دانش‌پژوهان جوان تربیت‌بدنی گفت: تعداد هنرستان‌های تربیت‌بدنی نسبت به سال 89 رشد چشم‌گیری داشته است.

تعداد هنرستان‌های تربیت‌بدنی افزایش چشم‌گیری داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد پورجاهد ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش دانش‌پژوهان جوان تربیت‌بدنی در مشهد اظهار داشت: در این همایش 170 نفر از دانش‌آموزان هنرستان‌های سراسر استان خراسان‌‌رضوی شرکت کرده‌اند.

پورجاهد ادامه داد: تعداد 20 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که از آن میان، 12 مقاله برگزیده شده و در قالب سخنرانی در این همایش ارائه می‌شود.

وی آشنایی هنرجویان تربیت‌بدنی با روش‌های پژوهش و مقاله‌نویسی را مهم‌ترین هدف این همایش خواند و تأکید کرد:  علاوه بر آن، این همایش زمینه لازم برای بروز استعدادهای علمی هنرجویان را فراهم‌ می‌کند و هم‌چنین فرصت مطالعه دروس مرتبط با تربیت‌بدنی را مهیا می‌کند.

سرگروه هنرستان‌های تربیت‌بدنی خراسان‌رضوی گفت: در پایان این همایش از نفرات برتر تقدیر به عمل می‌آید و هم‌چنین 12 نفر از هنرجویانی که در مسابقات علمی و عملی استان حائز رتبه شده‌اند، نیز در این همایش معرفی و مورد تشویق قرار می‌گیرند.

پورجاهد خاطرنشان کرد: با رویکرد مثبت خانواده‌ها نسبت به مقوله تربیت‌بدنی، تعداد هنرستان‌های تربیت‌بدنی در خراسان‌رضوی، از هفت، به 16 هنرستان افزایش یافته است و امیدواریم این رویکرد هم‌چنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول