اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر آموزش و پرورش در هرمزگان

هنرستان هوشمند شهید دارا در بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هم‌زمان با چهارمین سفر استانی دولت به هرمزگان، هنرستان فنی حرفه‌ای شهید "دارا" (مدرسه هوشمند)، با حضور وزیر آموزش و پرورش، به بهره‌برداری می‌رسد.

هنرستان هوشمند شهید دارا در بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد

احمد آخوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: این هنرستان که تمامی فرآیند آموزشی در آن به روش هوشمند انجام می‌شود دارای 18 کلاسه درس و 2 هزار و 931 مترمربع زیربنای آموزشی است که از یک هزار و 200 مترمربع سالن ورزشی نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه که برای احداث این هنرستان هوشمند 21 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده، افزود: آموزش و پرورش هرمزگان در اجرای طرح هوشمندسازی مدارس تاکنون تعداد 269 مدرسه را هوشمند کرده و یا در حال اجرای طرح است.

آخوندی تصریح کرد: هم‌چنین تعداد 773 مدرسه و مجتمع در سال تحصیلی جاری براساس شیوه هوشمندسازی در این طرح قرار خواهند گرفت که تحول چشمگیری را در این بخش ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش اذعان داشت: در راستای توسعه این‌گونه مدارس، در شورای آموزش و پرورش استان مصوب شد تمام دستگاه‌های اجرایی "موضوع ماده پنج قانون خدمات کشوری" نسبت به راه‌اندازی یک مدرسه هوشمند در هر یک از شهرستان‌های استان هرمزگان در قالب تفاهم‌نامه اقدام کنند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول