اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ساوه خبر داد

راهیابی 23 ساوجی به مسابقات علمی هنرستان‌های فنی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه از راهیابی 23 هنرجوی ساوجی به مرحله‌ کشوری مسابقات علمی و عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد.

راهیابی 23 ساوجی به مسابقات علمی هنرستان‌های فنی

عبدالله سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مرحله استانی مسابقات علمی و عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای با رقابت نزدیک شرکت‌کنندگان برگزار شد که 23 نفر از هنرجویان این شهرستان موفق به راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات شدند.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی و عملی این مسابقات اردیبهشت‌ماه سال آینده و با حضور برگزیدگان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه با بیان اینکه این مسابقات با هدف سنجش کیفیت آموزش‌هـای تخصصـی و ایجاد رقابت سالم علمی میان هنرجویان برگزار می‌شود بیان داشت: مجتبی برزویی در رشته مکانیک خودرو،‌ الهام بنایی در رشته حسابداری بازرگانی،‌ زهرا میرزایی در رشته گرافیک،‌ محمدرضا صفایی صبور در رشته سرامیک و آرزو نبی در رشته  صنایع غذایی از این شهرستان موفق به کسب رتبه نخست مرحله استانی این رقابت‌ها شدند.

به گفته وی محمدحسین وحید در رشته الکترونیک،‌ محمدعلی پرگو در رشته مکانیک خودرو،‌ محمد نقدی در رشته حسابداری بازرگانی،‌ سجاد رفیعی در رشته سرامیک‌سازی و مهسا ولدخانی در رشته صنایع غذایی رتبه دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: فاطمه خدابنده در رشته طراحی دوخت،‌ مریم فلاحی در رشته گرافیک،‌ جواد بیرامی در رشته حسابداری بازرگانی،‌ امیر تیمورخانی در رشته متالوژی رتبه سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

سالمی بیان داشت: علی‌اصغر ملکی در رشته متالوژی،‌ میرعباس میرزایی‌نژاد چوباری در رشته کامپیوتر،‌ فرزانه اصغرزاده‌پور در رشته طراحی دوخت، مجید میرزایی و مهدی شهابی در رشته صنایع فلزی و مهدی کریمخانی در رشته ساختمان،‌ جواد حیدری محجوب در رشته صنایع شیمیایی،‌ حسین زینی‌وند در رشته ساخت و تولید،‌ رضا کرمی در رشته کامپیوتر با کسب رتبه‌های چهارم تا ششم این رقابت‌ها موفق به راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات شدند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول