اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش کردستان خبر داد

راه‌اندازی هنرستان کشاورزی در کامیاران

رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کل آموزش و پرورش کردستان در همایش توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش کامیاران از راه‌اندازی هنرستان کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی هنرستان کشاورزی در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سعید کنعانی صبح امروز در این همایش با اعلام این خبر گفت: در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی هنرستان کشاورزی در شهرستان کامیاران برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان علاقمند به این رشته و تربیت افراد با مهارت و تجربه برای این شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هر دانش‌آموزی بر اساس علاقه، استعداد وتوانمندی خود رشته انتخاب می‌کند به جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح جامعه اشاره کرد و خواستار تقویت این جایگاه شد.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش کردستان توسعه فنی و حرفه‌ای و جذب دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف فنی حرفه‌ای و کاردانش است.

مدیر آموزش و پرورش کامیاران نیز در این همایش با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 91 توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: عنایت مسئولان نظام اسلامی توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.

وی تصریح کرد: باید با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری باید بکوشیم تا دانش‌آموزان عزیز بسوی کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای سوق داده شوند و در آینده شاهد مملکتی فعال و توسعه یافته در زمینه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای باشیم.

در همایش توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان کامیاران جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول