اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

هنرستان شبانه‌روزی مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر گفت: هنرستان شبانه‌روزی مشگین‌شهر با هدف جذب دانش‌آموزان مستعد در رشته‌های فنی و حرفه‌ای فعالیت خود را از سال تحصیلی آینده شروع می‌کند.

هنرستان شبانه‌روزی مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل فتح‌آقا محمداوغلی در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مشگین اظهار داشت: این هنرستان شبانه‌روزی با ظرفیت 120 هنرجو در چند رشته فنی و حرفه‌ای فعالیتش را آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد آموزش و پرورش در توسعه و گسترش رشته‌های فنی و حرفه‌ای بیشترین هدف‌گذاری ما نیز راه‌اندازی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است تا دانش‌آموختگان با کسب مهارت وارد بازار کار شوند.

محمداوغلی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری آموزش و پرورش مشگین‌شهر در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان هزینه‌هایی را پرداخت کرده، خاطرنشان کرد: 27 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته در این زمینه در سال 90 پرداخت شده است.

به گزارش فارس فرماندار مشگین‌شهر از پوشش یک هزار و 400 فرهنگی و بازنشسته در قالب بیمه تکمیلی خبر داد و اضافه کرد: با عنایت دولت خدمتگزار در چند سال اخیر بسیاری از مشکلات و تنگناهای فرهنگیان به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برطرف شده است.

وی سال آینده را در نظام آموزش و پرورش جهاد کیفی‌بخشی و عمران مدارس اعلام کرد و ادامه داد: در شأن ما نیست که با کمبود فضاهای آموزشی مواجه باشیم و در این حوزه باید با یک حرکت جهادی و انقلابی ضعف و نقص‌ها را برطرف کرد.

در ادامه این جلسه مدیر آموزش و پرورش مشگین‌شهر نیز با اذعان به مشکل کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان از خیرین نیکوکار خواست در رفع این عیوب و مشکلات بیکار ننشینند.

علی زالی تصریح کرد: هم اکنون 262 ساختمان آموزشی منطقه فعال است و بیش از 120 واحد نیز به صورت بلااستفاده رها شده که نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

وی متذکر شد: تلاش می‌کنیم در کنار توسعه و تجهیز مدارس بخشی از ظرفیت خود را به راه‌اندازی پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی آینده اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول