اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته معلم

نمایشگاه آثار استادان هنرستان زیبا در قم برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر هنرستان هنرهای زیبای قم از برپایی نمایشگاه آثار گرافیکی استادان این هنرستان همزمان با هفته معلم در قم خبر داد.

نمایشگاه آثار استادان هنرستان زیبا در قم برپا می‌شود

سعید تهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برپایی نخستین نمایشگاه آثار استادان هنرستان هنرهای زیبا اظهار کرد: 12 اثر از استادان هنرستان هنرهای زیبا در قالب هنرهای تجسمی مانند گرافیک، عکاسی، نقاشی، طراحی و چاپ دستی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به منظور گرامیداشت مقام معلم برپا شده و به معرفی توانمندی‌های این هنرستان در زمینه آموزش هنر می‌پردازد.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای قم با اشاره به جشنواره پرسش مهر گفت: دانش‌آموزان هنرستان هنرهای زیبا در رشته‌های نمایش، گرافیک و انیمیشن این جشنواره در سطح ناحیه موفق به کسب رتبه نخست شدند.

وی عنوان داشت: نمایش عروسکی افسانه وول نیز در جشنواره ریاست جمهوری موفق به کسب رتبه برتر شده که در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار استادان هنرستان زیبا از محمد روشنی به عنوان کارگردان و محسن آقاجانی، وحید نظافت، وحید منتظری و رضا قاسمی به عنوان بازیگران این نمایش تجلیل می‌شود.

تهرانی به دیگر افتخارات هنرستان هنرهای زیبا اشاره کرد و افزود: شش نفر از دانش‌آموزان در قالب رشته‌های گرافیک، عکس، پوستر و طراحی در جشنواره ریاست جمهوری حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند که جوایز آنها در افتتاحیه نمایشگاه آثار استادان هنرستان هنرهای زیبا اهدا می‌شود.

نمایشگاه آثار استادان هنرستان هنرهای زیبا با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار، شهردار و مدیرکل آموزش و پرورش در سالن آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از امروز افتتاح شده و تا بیستم اردیبهشت پذیرای بازدیدکنندگان است.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همچنین از معاونان و مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، رؤسای نواحی و معاونان آموزش و پرورش تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول