اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم خواستار شد

بروز مشکلات مختلف برای فعالیت هنرستان هنرهای زیبا

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خواستار توجه بیشتر اداره کل آموزش و پرورش قم به هنرستان هنرهای زیبا شد.

بروز مشکلات مختلف برای فعالیت هنرستان هنرهای زیبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا به همراه معاونین و سعید تهرانی مدیر هنرستان هنرهای زیبا با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در خصوص رفع مشکلات این هنرستان گفت‌وگو کرد.

وی در این نشست گفت: هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با توجه به وجود ظرفیت‌های هنری بسیار و کسب رتبه‌های برتر کشوری، تعامل و پشتیبانی بیشتر اداره کل آموزش و پرورش استان قم را می‌طلبد.

وی در ادامه به مهم‌ترین مشکل این هنرستان اشاره کرد و اظهار داشت: نداشتن ساختمان مستقل برای استقرار هنرستان هنرهای زیبای قم از دغدغه‌های اصلی ما است چرا که در حال حاضر این هنرستان در مجتمع فرهنگی هنری شهید کلهری مستقر است و این مجتمع به خاطر استفاده چند منظوره، مشکلات بسیاری برای هنرستان ایجاد کرده است.

اسماعیلی‌طبا همچنین کمبود اساتید دروس عمومی و تخصصی را از دیگر مشکلات مهم این هنرستان اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه ابراز داشت: با توجه به وجود این مشکلات و امکانات اندک شاهد بودیم که در سال گذشته این هنرستان چندین رتبه نمونه کشوری به دست آورد و مدیر هنرستان هنرهای زیبا نیز به عنوان مدیر نمونه معرفی شد.

وی در پایان افزود: جایگاه و ظرفیت این هنرستان، برای رشد و شکوفایی بیشتر نیازمند توجه و حمایت ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان قم است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول