اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش‌وپرورش منطقه اوز خبر داد

هنرستان اوز پیشتاز مسابقات علمی و عملی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش‌وپرورش منطقه اوز گفت: هنرستان فنی پسران شهر اوز همچنان پیشتاز مسابقات عملی و علمی هنرستان‌های کشور است.

هنرستان اوز پیشتاز مسابقات علمی و عملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز، بهرام زمانی صبح امروز در همایش تحقیق و پژوهش کارشناسان ارشد آموزش‌وپرورش اوز اظهار داشت: هنرجویان این واحد فنی تا کنون دو بار مقام نخست و یک بار نیز مقام سوم کشوری را کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به توانمندی‌های هنرجویان و استعدادیابی توسط عوامل اجرایی این هنرستان گفت: راهیابی هنرجویان هنرستان رافعی اوز به مسابقات رشته برق هنرستان‌های کشور می‌تواند الگوی ارزشمندی برای سایر دانش‌آموزان منطقه محروم اوز باشد.

زمانی، از هنرآموزان هنرستان‌ها و دبیران دبیرستان‌ها درخواست کرد تحقیق و پژوهش را سرلوحه کار خود قرار داده تا از این طریق به اهداف عالیه نظام آموزشی کشورمان نائل شویم.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش اوز افزود: امسال مهدی نوروزی و محمد ظریف از هنرجویان هنرستان رافعی به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

به گزارش فارس، هنرستان فنی رافعی اوز در سال 1366 تاسیس و هم‌اکنون دارای 203 هنرجو در رشته‌های برق، کامپیوتر و ساختمان بوده که به صورت شبانه‌روزی اداره می‌شود و بسیاری از مدیران فعلی منطقه فارغ‌التحصیل این واحد آموزشی هستند. هنرستان رافعی در استان فارس پیشتاز در ارتقای کیفیت آموزشی بوده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول