اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات قزوین:

نیمه خرداد با نام خمینی پیوندی ناگسستنی دارد

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در حافظه تاریخی ملت برای همیشه نیمه خرداد با نام و یاد خمینی کبیر، آن ابرمرد تاریخ‌ساز پیوندی ناگسستنی و رمز‌آلود دارد.

نیمه خرداد با نام خمینی پیوندی ناگسستنی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران، معجزه‌ای بزرگ و شگرف در تاریخ معاصر جهان و شجره‌ای طیبه بر کویر تف دیده انسانیت بود که با عنایت خاص حضرت حق (جلَّ و اعلی) به دست مبارک حماسه‌آفرین بزرگ قرن معاصر، ابراهیم بت‌شکن زمانه، خمینی کبیر اتفاق افتاد که هم‌اکنون به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده است.

این بیانیه می‌افزاید: در فرهنگ غنی انقلاب اسلامی در حافظه تاریخی ملت شجاع، مؤمن و مبارز ایران اسلامی برای همیشه نیمه خرداد با نام و یاد خمینی کبیر، آن ابرمرد تاریخ‌ساز پیوندی ناگسستنی و رمز‌آلود دارد.

این بیانیه یادآور می‌شود: خرداد بوی خمینی می‌دهد، چون در هر آینه آن، ید بیضای بزرگ مردی از خاندان رسول‌الله و تبار نور ایمان نمایان است که به سرانگشت هدایت، کشتی انقلاب اسلامی را سکانداری می‌کند.    

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در این بیانیه عنوان می‌کند: این شورا ضمن تسلیت بیست و سومین سالروز عروج عارفانه و ملکوتی احیاگر دین و امام بیداری‌ها، حضرت امام خمینی (ره) و با گرامیداشت پنجاهمین سالگشت قیام خونین 15 خرداد، از اقشار مختلف جامعه، به ویژه خانواده‌های معزز شهیدان ایثارگران، علما و روحانیت، معلمان و فرهنگیان فرهیخته، کسبه و بازاریان، کارگران و کارمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان می‌خواهد همانند روز وداع عارف جماران، با حضور معنوی، گسترده و انقلابی در مراسم سالگرد آن روح بلند دوران، ضمن نمایش اقتدار و عظمت و وحدت کلمه خود حول محور ولایت با فرزند خلفش، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) میثاقی دوباره بسته و بر پیمان‌نامه خود با امام امت و در تبعیت از فرامین معظم‌له مهر تأیید دیگری بزنند.

گفتنی است مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در شهر قزوین روز یکشنبه 14 خرداد ماه 91 ساعت 10 صبح در مسجد آقاسید علی قزوین و مراسم ویژه گرامیداشت شهدای 15 خرداد نیز همزمان با سالگرد شهدای خرداد ماه قزوین در روز 15 خرداد از ساعت 17 الی 18:30 در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول