اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‏های صدا و سیمای سمنان در سالگرد امام (ره) تشریح شد

پخش چند مستند رادیو و تلویزیونی و تبیین سیره خمینی کبیر در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان اعلام کرد: به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، صدا و سیمای مرکز سمنان برنامه‏های ویژه‏ای را تهیه، تولید و پخش می‏کند.

پخش چند مستند رادیو و تلویزیونی و تبیین سیره خمینی کبیر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رمضان‏علی شریفی‏فر امشب در گفت‏وگو با خبرنگاران، برنامه‏های صدا و سیمای سمنان در سالگرد امام را تشریح کرد و اظهار داشت: پوشش خبری مراسم بیست و سومین سالگرد ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در سراسر استان، تولید دو گزارش خبری در خصوص ویژگی‏های حضرت امام و گفت‏وگوی ویژه خبری در خصوص سیره عملی حضرت امام از برنامه‏های واحد اطلاعات و اخبار رسانه استانی خواهد بود.

وی افزود: ویژه برنامه عصرگاهی، روز شنبه، 13 خرداد به مناسبت رحلت امام به مدت 90 دقیقه از صدای این مرکز پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان ادامه داد: روز 14 خرداد، قبل از ظهر نیز این شبکه از ساعت 9 تا 10:30 ویژه برنامه رحلت حضرت امام را با حضور کارشناسان پخش می‏کند.

شریفی‏فر ادامه داد: بعد از ظهر روز 14 خرداد نیز ویژه برنامه‏ای به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت واقعه 15 خرداد سال 42 به مدت 90 دقیقه با حضور عزاداران امام خمینی(ره) همراه می‏شود.

وی افزود: پخش امام عشق، آفتاب مهربانی، یاد یار، کالبد شکافی یک درد کهنه و روح‏الله از دیگر برنامه‏های شبکه استانی صدا در این ایام خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان یادآور شد: در شبکه استانی سیما، مخاطبان شاهد ویژه برنامه زنده "نو بهار" و برنامه‏هایی با رویکرد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و میان برنامه‏های "کلام امام" خواهند بود که به بخش‏هایی از سخنان گوهربار حضرت امام می‏پردازد.

شریفی‏فر اضافه کرد: پخش کلیپ‏ها، سرودها و نوحه‏های ویژه ارتحال حضرت امام، پوشش مراسم بیست و سومین سالگرد حضرت امام در سطح استان، پخش مستند "روح‏الله" در مورد زندگی‏نامه امام خمینی(ره)، پخش گزیده‏هایی از سخنان رهبری در مورد امام خمینی(ره) و پخش گزیده‏هایی از وصیت‏نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی(ره) نیز انجام می‏شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان خاطرنشان کرد: اعزام گزارشگر به مرقد حضرت امام در 14 خرداد، پوشش مراسم عزاداری حرم مطهر در این روز و پوشش مراسم ویژه رحلت حضرت امام در سطح استان از دیگر برنامه‏های صدا و سیمای مرکز سمنان است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول