اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استاندار قزوین:

ارزیابی راهی برای رسیدن به بهترین عملکرد دستگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی باید ارزیابی را راهی برای رسیدن به عملکرد بهتر بدانند، ارزیابی می‌تواند نقاط قوت و ضعف یک دستگاه را به کارکنان و مدیران آن دستگاه گوشزد کند.

ارزیابی راهی برای رسیدن به بهترین عملکرد دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباسعلی درافشانی ظهر امروز در کارگروه پژوهشی فناوری و تحول اداری که در سالن جلسات معاونت منابع انسانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ارزیابی راهی است برای رسیدن به بهتر شدن؛ لذا انتظار ما از مدیران این است که رقابتی سالم و راهگشا را سرلوحه کار خود قرار دهند و به بهترین شکل به مردم خدمت‌رسانی کنند تا هم نتایج بهترین در ارزیابی داشته باشند و هم بتوانند بهترین شکل خدمت‌رسانی را به مردم انجام دهند.

وی با اشاره به برخی از شاخص‌های 33‌ گانه ارزیابی دستگاه‌ها در سال جاری گفت: این شاخص‌ها به نحوی طراحی و تدوین شده تا بتواند به شکلی جامع به مشخص شدن دستگاه‌های برتر کمک کند.

معاون منابع انسانی استاندار قزوین ادامه داد: این شاخص‌ها به نحوی طراحی شده است که کارشناسان بتوانند در کارگروهی تخصصی به ارزیابی دستگاه‌ها بپردازند که خود این امر می‌تواند به عادلانه شدن نتیجه کمک کند.

درافشانی توضیح داد: در این شاخص‌ها سعی شده کمترین میزان عدم شمول رعایت شود تا حق دستگاهی ضایع نشود این در حالی است که در این شرایط سعی شده شاخص‌ها به صورت تخصصی‌تر از سابق و با حد و مر‌زهای مشخص معین شود.

وی ادامه داد: ارزیابی دستگاه‌ها در سال گذشته یکی از موفق‌ترین نتایج ماست، چرا که کارگروه‌های تخصصی ارزیابی توانستند دقیق‌ترین نتایج را به دست آورند در حال حاضر نیز هر دستگاهی می‌تواند با درخواست کتبی نتیجه ارزیابی دستگاه خود را به طور کامل و دقیق دریافت کند.

معاون منابع انسانی استاندار قزوین با اشاره به این که امروزه ارزیابی دستگاه‌ها به یکی از شیوه‌های مدیریتی در کشور‌های جهان تبدیل شده است و انتصاب‌ها و عزل‌ها با توجه به فعالیت مدیر و نتیجه ارزیابی دستگاه او انجام می‌شود، افزود: با همه این شرایط ما شاهد ناهماهنگی در بین دستگاه‌ها و عدم همکاری هستیم که علاوه بر اینکه کار را برای ما دشوار‌تر می‌کند می‌تواند سبب کوتاه‌تر شدن مدت زمان برای کارشناسان و ارزیابان شود که این به نفع هیچ کدام از دستگاه‌ها نیست، چرا که دقت کار را کاهش خواهد داد.

درافشانی از مدیران استان قزوین خواست تا به ارزیابی دستگاه خود بپردازند و برای رفع مشکلات گام بردارند.

وی در خاتمه عنوان کرد: سال جاری دستگاه‌ها با پنج گروه تخصصی و 21 کارشناس ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول