اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد مدیریت ورزش استان مرکزی:

عملکرد باشگاه شهرداری اراک مثبت است

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد مدیریت ورزش استان مرکزی عملکرد باشگاه شهرداری را در نخستین سال فعالیتش مثبت ارزیابی کرد.

عملکرد باشگاه شهرداری اراک مثبت است

محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک پیرامون نخستین سال فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اظهار داشت: این باشگاه با توجه به اینکه شهرداری نخستین سال از فعالیت خود را در ورزش تجربه می‌کرد و با توجه به نتایج کسب شده توسط تیم‌ها و رشته‌های مختلف در مجموع عملکرد مطلوبی داشت و این امیدواری به وجود آمده است که مانند بسیاری از شهرهای دیگر، شهر اراک نیز دارای یک باشگاه حرفه‌ای و قدرتمند در سطح کشور است.

وی کارشناسی دقیق در خصوص انتخاب رشته‌های زیر پوشش را یکی از امتیازات مثبت این باشگاه ارزیابی و تصریح کرد: در استان‌های کشور رشته‌های مختلفی دارای پتانسیل رشد و مقام‌آوری هستند و کسب مقام چهارم در لیگ دسته اول فوتبال، کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر سپک‌تاکرای بانوان، کسب مقام نایب قهرمانی و مقام سوم سوپر لیگ باشگاه‌های کشور توسط تیم‌های سپک تاکرای الف و ب شهرداری، کسب مقام سوم تیم هاکی در لیگ برتر و قهرمانی در دسته اول لیگ ووشو توسط تیم‌های مختلف شهرداری مؤید این مطلب است.

کارشناس ارشد مدیریت ورزش استان مرکزی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط شهرداری تشکر و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک باشگاه شهرداری یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای و قدرتمند در سطح کشور باشد.

رییس هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی با بیان اینکه تیم‌های شهرداری اراک عنوان نایب قهرمانی و سومی نخستین دوره مسابقات سپک‌تاکرای سوپر لیگ باشگاه‌های کشور را کسب کردند گفت: تیم شهرداری الف اراک عنوان نایب قهرمانی و تیم شهرداری ب این شهر روز گذشته نیز عنوان سوم این مسابقات را کسب کردند.

به گفته وی در این مسابقات 8 تیم حضور داشتند که طی سه مرحله در اهواز، گرگان و تهران با هم پیکار کردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول