به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمدعلی اشرفی اداره ارزیابی عملکرد را در ساختار جدید دارای 11 وظیفه عنوان کرد و اظهار داشت: این 11 وظیفه در چهار بخش بازرسی، سیستم ارزیابی عملکرد، شکایات مردمی، واحدهای شهرستانی و تهیه گزارشها و تولید دانش قابل تقسیم و برنامهریزی شدن است.
وی بازرسی را در راستای سنجش میزان رضایتمندی اربابرجوع از عملکرد مدیران و کارکنان، سنجش عملکرد کارکنان و سنجش برای تطبیق عملکرد واحدها و کارکنان با اهداف و شاخصهای تعریف شده دانست و ادامه داد: استقرار نظام ارزیابی عملکرد منجر به کاهش نقاط ضعف و آسیبهای موجود میشود و کاهش شکایات را به دنبال دارد.
سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارهکل راه و شهرسازی استان افزود: پاسخگویی و تجزیه و تحلیل و آسیبشناسی و مستندسازی از مهمترین وظایف بخش شکایات مردمی در راستای تکریم اربابرجوع است.
وی با اشاره به وظایف خطیر وزارت راه و شهرسازی و ادارهکل راه و شهرسازی هدف از این اقدامات را تهیه گزارشات و بررسیهای به عمل آمده از عملکردهای مجموعه در راستای پیشبرد اهداف عالیه سازمان دانست و بیان داشت: این اقدام نظام سیستم مدیریتی را تقویت و رضایتمندی مردم را بیشتر و در نتیجه کاهش شکایات را دربر دارد.
اشرفی کارگروه تخصصی ارزیابی عملکرد را حلقه اتصال با کارکنان و به عنوان اتاق فکر و اتاق عملیات فعالیتهای هدفمند نام برد و گفت: با همکاری و مشارکت جمعی همه کارکنان در تمامی سطوح بتوان به اهداف عالی سازمان بهتر از پیش دست یافت.
انتهای پیام/خ30/ط4000