اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارزیابی عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

استقرار نظام ارزیابی عملکرد موجب کاهش شکایت‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارزیابی عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: استقرار نظام ارزیابی عملکرد کاهش شکایات را به دنبال دارد.

استقرار نظام ارزیابی عملکرد موجب کاهش شکایت‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمد‌علی اشرفی اداره ارزیابی عملکرد را در ساختار جدید دارای 11 وظیفه عنوان کرد و اظهار داشت: این 11 وظیفه در چهار بخش بازرسی، سیستم ارزیابی عملکرد، شکایات مردمی، واحدهای شهرستانی و تهیه گزارش‌ها و تولید دانش قابل تقسیم و برنامه‌ریزی شدن است.

وی بازرسی را در راستای سنجش میزان رضایتمندی ارباب‌رجوع از عملکرد مدیران و کارکنان، سنجش عملکرد کارکنان و سنجش برای تطبیق عملکرد واحدها و کارکنان با اهداف و شاخص‌های تعریف شده دانست و ادامه داد: استقرار نظام ارزیابی عملکرد منجر به کاهش نقاط ضعف و آسیب‌های موجود می‌شود و کاهش شکایات را به دنبال دارد.

سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات اداره‌کل راه و شهرسازی استان افزود: پاسخ‌گویی و تجزیه و تحلیل و آسیب‌شناسی و مستندسازی از مهم‌ترین وظایف بخش شکایات مردمی در راستای تکریم اربا‌ب‌رجوع است.

وی با اشاره به وظایف خطیر وزارت راه و شهرسازی و اداره‌کل راه و شهرسازی هدف از این اقدامات را تهیه گزارشات و بررسی‌های به عمل آمده از عملکرد‌های مجموعه در راستای پیش‌برد اهداف عالیه سازمان دانست و بیان داشت: این اقدام نظام سیستم مدیریتی را تقویت و رضایتمندی مردم را بیش‌تر و در نتیجه کاهش شکایات را دربر دارد.

اشرفی کارگروه تخصصی ارزیابی عملکرد را حلقه اتصال با کارکنان و به عنوان اتاق فکر و اتاق عملیات فعالیت‌های هدفمند نام برد و گفت: با همکاری و مشارکت جمعی همه کارکنان در تمامی سطوح بتوان به اهداف عالی سازمان بهتر از پیش دست یافت.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول