اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران:

مسئولان با عملکرد خود تفکر شهدا را در جامعه نهادینه کنند

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران گفت: مسئولان باید با عملکرد خود، تفکر شهدا و بسیجیان را در جامعه نهادینه کنند.

مسئولان با عملکرد خود تفکر شهدا را در جامعه نهادینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی ظهر امروز در همایش یادواره 49 شهید فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: بیداری اسلامی رخ داده در جهان الگو گرفته از ایثار شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهیدی است که برای حفظ انقلاب از زندگی خود گذشتند، تاکید کرد: اگر هنوز بعد از 33 سال شاهد عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم به خاطر هزینه‌هایی است که تا به امروز پرداخته شده است.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل تشکیل نشدن یک حکومت دینی بعد از امام علی (ع) این بود که مردم، دین و دین‌داری را تا جایی قبول داشتند که هزینه‌ای برای آن پرداخت نکنند، ادامه داد: مردم ایران اسلامی با جدیت کامل وارد صحنه شده و با گذشت 33 سال هرگز از اهداف خود عقب‌نشینی نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول 33 سال هرگز از منحرف کردن و ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران غافل نبودند، خاطر نشان کرد: امروز هم همین تفکر در دشمنان وجود دارد و به دنبال ساقط کردن کشور هستند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه تحمیل جنگ هشت ساله به ایران از طرف دشمنان به دلیل شکست توطئه‌های آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: آنها نتوانستند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند و جنگ را بر کشور تحمیل کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در برنامه‌ریزی‌ها و برآورد خود در زمینه جنگ عراق علیه ایران وجود ملتی ولایت‌مدار را پیش بینی نکرده بودند، ادامه داد: آنها نمی‌دانستند که این ملت با ملت‌های دیگر و رهبر آن نیز با رهبران دیگر کشورها متفاوت است.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه اگر امروز دشمنان جرات تجاوز به خاک ایران را ندارند به خاطر تجاربی است که در طول هشت سال دفاع مقدس به دست آورده‌اند، تصریح کرد: دشمنان در خاک عراق توسط جوانان ایران و به دستور امام خمینی (ره) تنبیه شدند.

وی با اشاره به اینکه ایمان و اعتقاد افراد در طول زندگی به همان میزانی است که از ولی فقیه خود تبعیت کنند، خاطر نشان کرد: در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در دوران کنونی نیز به تعبیر مقام معظم رهبری نسل بسیار خوبی در کشور داریم.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز مسئولیت فرهنگیان در کشور و استان زنجان چند برابر شده است، اظهار داشت: معلمان باید نسلی را تربیت کنند که اگر نیاز به پرداخت هزینه باشد بتوانند در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی هزینه بپردازند.

وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم شهدا را در جامعه به عنوان الگو معرفی کرد، اضافه کرد: باید افراد زنده‌ای را مطابق این الگوها به دانش‌آموزان و جوانان معرفی کنیم تا به اهداف خود برسیم.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه شهدا برای بقای اسلام و ارزش‌های الهی از هستی خود گذشته‌اند، ادامه داد: امروز نیز مدیران و مسئولان باید در یک جهاد اکبر با نفس خود مبارزه کنند و خود را به عنوان الگو معرفی کنند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم شهدا را به عنوان الگو معرفی کنیم باید خود ما نیز مانند آنها باشیم و خواسته‌های مادی را زیر پا بگذاریم، تصریح کرد: خون بیش از 220 هزار شهید برای برقراری و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه اگر خواهان ترویج و معرفی تفکر شهدا و تفکر بسیجی در میان نسل جدید هستیم باید از خود شروع کنیم، اظهار داشت: باید با عملکرد خود تفکر شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول