اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم امید سپاهان:

حضور بازیکنان امید سبب عملکرد بهترمان می‌شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم امید سپاهان گفت: خوشحالم که با استفاده از بازیکنان رده سنی جوانان قهرمان شدیم، اما اگر بازیکنان امید را در اختیار داشتیم عملکرد بهتری را از خودمان نشان دادیم.

حضور بازیکنان امید سبب عملکرد بهترمان می‌شد

قاسم زاغی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر کشور اظهار داشت: امسال مسابقات لیگ برتر امید با حضور 13 تیم در یک گروه برگزار شد و توانستیم با وجود قهرمانی در چهار هفته مانده به رقابت‌ها، عنوان بهترین خط دفاع و حمله را از آن خود کنیم.

وی تصریح کرد: این قهرمانی در حالی به دست آمد که بازیکنانی که می‌توانستند در رده سنی امید بازی کنند بنا به سیاست باشگاه به تیم سپاهان نوین منتقل شدند و ما مجبور به استفاده از بازیکنان رده سنی جوانان شدیم.

سرمربی تیم امید سپاهان با اشاره به بومی بودن تیمش تاکید کرد: با توجه به استفاده از بازیکنان رده سنی جوانان قهرمان شدیم اما به طور حتم اگر بازیکنان امید را در اختیار داشتیم عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم و شرایطمان بهتر می‌شد.

وی بیان داشت: من به عنوان سرمربی تیم امید سپاهان که حق استفاده از بازیکنان رده‌های سنی پایه را دارم، رشد فوتبال در این رده سنی را صفر می‌دانم.

زاغی‌نژاد تأمین لوازم سخت‌افزاری، زمان دادن به سرمربی و تأمین مالی وی را از شرایط سه‌گانه پیشرفت فوتبال در رده سنی پایه دانست و افزود: در بیش‌تر باشگاه‌های کشور به این سه شرط توجهی نمی‌شود و این بی ‌توجهی سبب شده فوتبال در این رده رشدی نداشته باشد.

وی ادامه داد: برخلاف سایر باشگاه‌های کشور، باشگاه سپاهان از رشد خوبی در فوتبال پایه برخوردار بوده، به همین دلیل خروجی بیش‌تری نسبت به سایر باشگاه‌های حاضر در کشور داشته است.

مربی اسبق تیم بزرگ‌سالان سپاهان تأثیر تیم امید در تیم بزرگ‌سالان را صد درصد دانست و تصریح کرد: به طور طبیعی تیم امید نزدیک‌ترین تیم به بزرگ‌سالان از نظر رده سنی است و در صورتی که سه فاکتور و سرمایه‌گذاری در آن خوب منظور شود صد درصد خروجی مثبت دارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به استفاده بیش‌تر از بازیکنان امید در تیم بزرگ‌سالان سپاهان اضافه کرد: در رقابت‌های امسال اکبر ایمانی، هادی ریش‌اصفهانی و حمید کاظمی سهمیه‌های تیم امید در تیم بزرگ‌سالان بودند که در لیگ‌های آینده امیدوارم با توجه به دید وسیع علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه نسبت به این موضوع، بازیکنان بیش‌تری را از این رده سنی در تیم بزرگ‌سالان ببینیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول