اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

عملکرد نیروهای امنیتی در کرمان مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان عملکرد نیروهای امنیتی در این خطه را مطلوب ارزیابی کرد.

عملکرد نیروهای امنیتی در کرمان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان بهنام سعیدی شامگاه یکشنبه در بازدید سرزده از چند کلانتری و پایگاه اطلاعاتی انتظامی شهرستان کرمان خواستار رسیدگی هر چه بهتر و بیشتر به مطالبات مردمی شد.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد نیروهای امنیتی از کارکنان انتظامی شهرستان کرمان قدردانی کرد و افزود: بازدیدهای سرزده دیگری در حوزه امنیتی کرمان انجام می‌شود.

سعیدی در بازدید از محل نگهداری معتادان پرخطر در جریان وضعیت جسمی و روحی این بیماران قرار گرفت و خواستار کمک‌رسانی بیش از پیش به این افراد شد.

فرماندار کرمان همچنین در اردوگاه متکدیان بام کرمان و محورهای هفت باغ علوی، بزرگراه امام خمینی (ره) و کمربندی‌های منتهی به آن حضور یافت و وضعیت امنیت فیزیکی شهر کرمان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

همچنین این مسئول و هیئت همراه به منظور سنجش میزان آمادگی اکیپ‌های امدادی، هلال احمر، اورژانس، اتفاقات برق و آب شهری در ساعت دو و 30 دقیقه بامداد در جاد شرف‌آباد مستقر شدند و با برقراری تماس تلفنی تقاضای امداد کردند.

در این برنامه نیروهای امدادی اورژانس بعد از شش دقیقه، نیروهای امدادی هلال احمر بعد از مدت هفت دقیقه، اتفاقات آب بعد از 12 دقیقه و نیروهای اتفاقات برق بعد از 15 دقیقه در محل حاضر شدند.

با توجه به اینکه زمان حضور نیروهای امدادی و کمک‌رسانی مطلوب و در چارچوب استاندارد تعیین شده صورت پذیرفت، تمام نیروهای امدادی از سوی فرماندار کرمان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش فارس، فرماندار کرمان به همراه فرمانده انتظامی و هیئتی از مسئولان امنیتی و بازرسی این شهرستان به منظور بررسی میدانی وضعیت امنیتی و امدادی کرمان از چند کلانتری و پایگاه اطلاعاتی انتظامی شهرستان بازدید کرد.

این برنامه از ساعت 21 شب آغاز شد و تا ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد امروز ادامه داشت.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول