اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

دادگستری دشتستان در تامین امنیت عملکرد مطلوبی داشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: دادگستری دشتستان در تامین امنیت عملکرد مطلوبی داشته است.

دادگستری دشتستان در تامین امنیت عملکرد مطلوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح عصر امروز در نشست با رئیس کل دادگستری استان و مسئولان دادگستری دشتستان اظهار داشت: تامین امنیت در جامعه امری لازم و مهم است و همه مسئولان باید در این عرصه اهتمام ورزند.

وی افزود: در دشتستان طی چند سال اخیر شاهد بهبود وضعیت امنیتی هستیم و دادگستری دشتستان اقدامات بسیار مطلوبی برای تامین امنیت پایدار شهرستان انجام داده است.

امام جمعه برازجان با ابراز رضایت از عملکرد دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: مجموعه دستگاه‌های امنیتی در شهرستان تعامل بسیار خوبی دارند و این امر در رشد شاخص‌های امنیتی بسیار تاثیرگذار است.

مصلح یادآور شد: ائمه جمعه از تمام ظرفیت موجود برای وحدت و همدلی مسئولان استفاده می‌کنند و انتظار داریم روزبه‌روز شاهد بهبود وضعیت امنیتی باشیم.

رئیس دادگستری دشتستان نیز اظهار داشت: میزان جرم و جنایت در دشتستان در سال‌های اخیر هر سال کاهش چشمگیری داشته و تلاش داریم این وضعیت را بهبود ببخشیم.

عبدالکریم رستگار افزود: امام جمعه پدر معنوی شهرستان است و جناب مصلح با راهنمایی‌های دلسوزانه خود در مسیر رشد و توسعه شهرستان تلاش بسیار خوبی دارند.

وی اضافه کرد: رئیس کل دادگستری استان بوشهر اشراف بسیار کاملی بر وضعیت امنیتی و قضایی استان دارند و با تلاش همه‌جانبه مسئولان قضایی شاهد امنیت پایدار در سطح شهرهای مختلف هستیم.

رستگار گفت: همکاری مردم با مسئولان در تامین امنیت بسیار ارزشمند است و دادگستری دشتستان از همکاری مردمی استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول