اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بویین ‌زهرا:

افکار امام (ره) موجب خیزش ملت‌های مسلمان شده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهرستان بویین ‌زهرا گفت: افکار امام راحل موجب خیزش ملت‌های مسلمان شده است.

افکار امام (ره) موجب خیزش ملت‌های مسلمان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، یوسف ابوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسب رحلت امام خمینی (ره) در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان بویین‌ زهرا برگزار شد با اشاره به سیره و زندگانی امام راحل اظهار کرد: شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و افکار نافذش موجب بیداری و خیزش ملت‌های مسلمان و سقوط دیکتاتورهای کشورهای منطقه شده است.

وی افزود: امام راحل در واقع احیاگر اسلام ناب محمدی در میان تمام توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی کفر و نفاق است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با توکل و ایمان راسخ خداوندی، درایت بالا و نیز پشتیبانی مردم توانست دین اسلام را که پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار برای بشریت ارائه کردند را در مسیر حقیقی و درست خود قرار دهد، افزود: امروز وظیفه اقشار ملت حرکت در مسیر اقتدار و عزت نظام اسلامی است.

ابوی با اشاره به تلاش‌های گسترده استکبار و غرب برای شکست جمهوری اسلامی در طول 33 سال گذشته تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار و خودباور ایران اسلامی با حضور و مشارکت میلیونی و تمام عیار خویش در صحنه‌های حمایت از آرمان‌های شهدا و ولایت فقیه به خوبی و درستی ثابت کرده‌اند که همواره پاسدار و حافظ دستاورد‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به خیزش ملت‌های مسلمان در منطقه بیداری اسلامی و نیز سرنگونی حکومت‌های فاسد و ظالم، عنوان کرد: قطعا انقلاب اسلامی سرمنشاء و الگودهنده به تمام مردم و مظلومان جهان برای سرنگونی حکومت‌های مستکبر و طاغوتی است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بویین‌ زهرا اضافه کرد: باید با همت و تلاش مضاعف زمینه را برای قدرت‌نمایی و تجلی دین مبین اسلام در منطقه فراهم کنیم.

ابوی حضور چشم‌گیر و با شکوه جوانان ایرانی در عرصه‌های علمی در سراسر دنیا را نشانه‌ای بزرگ از اقتدار و عزت همه‌جانبه جمهوری اسلامی در عرصه‌های سازندگی و پیشرفت برشمرد و بیان کرد: دشمنان با هر حضور و اعلام برائت از مشرکان توسط ملت قدرشناس ایران اسلامی به شدت نابود می‌شوند.

وی در خاتمه با اشاره به لزوم تقویت مبانی و ارزش‌های اعتقادی در دانشگاه‌ها و مدارس تأکید کرد: باید با برنامه‌سازی مناسب و قوی در راستای تقویت ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کرد.

گفتنی است سه هزار نفر از شهرستان بویین‌ زهرا در بیست و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ی/2/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول