اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/74

راهبرد دشمن در انتخابات نافرمانی مدنی است

خبرگزاری فارس: اساتید بسیجی استان سمنان با صدور بیانیه‏ای تاکید کردند: راهبرد دشمن در انتخابات مجلس نهم نافرمانی مدنی است اما مردم به آنها "نه بزرگ" می‏گویند.

راهبرد دشمن در انتخابات نافرمانی مدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این بیانیه که امروز نسخه‎ای از آن برای دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان نمابر شد، آمده است: دشمن راهبرد خود در انتخابات را نافرمانی مدنی قرار داده و بر آن است که بتواند با گسترش موج سنگین جنگ روانی و رسانه‏ای و توسعه جریان شبکه اجتماعی و مجازی، تشدید فشارهای اقتصادی و امنیتی و زیر فشارهای سیاسی و امنیتی با هدف تشدید اختلافات داخلی و بسترسازی برای دسیسه‏سازی به دو قطبی کردن فضای سیاسی بپردازد.

در ادامه می‏خوانیم: دشمن در این راستا، در پی ساماندهی هم‏پیمانان داخلی و خارجی خود برای مواجهه با نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است؛ از این رو، کاهش مشارکت حداکثری و بی‏ثبات‏سازی و چالش امنیتی از محورهای اساسی راهبرد مهار داخلی دشمن در انتخابات مجلس نهم است.

اساتید بسیجی استان سمنان افزودند: ما فرزندان ملت قهرمان ایران در سنگرهای جهاد علمی، دستگاه‏ها و موسسات آموزش عالی، از همه اقشار فهیم و مسلمان ایران استدعا داریم که با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه خود به خلق حماسه‏ای دیگر در تأسیس مجلس هم‏طراز گفتمان انقلاب اسلامی بپردازند.

در بخش دیگری آمده است: بی‏تردید مجلس نهم در کارآمدی و تحقق گفتمان انقلاب اسلامی نقشی تعیین‏کننده خواهد داشت؛ بر این اساس مهم‏ترین ویژگی‏هایی که در گزینش نمایندگان مجلس نهم لازم است، مورد تأکید قرار گیرد عبارت از ولایت‏مداری، کارآمدی، توجه به مصالح ملی، قانون‏مداری و خردورزی، عدم وابستگی به کانون‏های قدرت و ثروت، تبری از فتنه و انحراف و برخورداری از پشتوانه بالای رای مردم است.

اساتید بسیجی استان سمنان بار دیگر تأکید کرد: انتخابات دوازدهم اسفند 90 «فرصتی تاریخی» و «بی‏بدیل» برای مردم حماسه ساز ایران است که اگر مثلث شوم نظام سلطه، جریان فتنه و انحراف مترصد خواب‏های شیطانی در فضای انتخاباتی هستند، وفاداران به انقلاب باید در یک جبهه واحد تحت زعامت امام خامنه‏ای و با درایت و دوراندیشی، بار دیگر با خلق فرصت‏های جدید همچون همه انتخابات گذشته، انقلاب و نظام اسلامی را با حرکت شگفتی‏ساز خود، پویا و پایا ساخته و دشمنان ایران را مأیوس کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول