اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان جشنواره اساتید بسیجی سمنان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی استان سمنان برگزار شد و برترین‏های آن معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره اساتید بسیجی سمنان معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مدیر سازمان بسیج اساتید استان سمنان در این مراسم گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی استان سمنان در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شده و تیم‏ها و چهره‏های برتر این جشنواره معرفی شدند.
عسگر مجیدی افزود: این جشنواره به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و با عنوان یادواره اساتید شهید در چهار رشته والیبال، فوتسال، شنا و بدمینتون با حضور اساتید بسیجی استان سمنان برگزار شد.
وی به نتایج این رقابت‏ها اشاره کرد و گفت: در رشته والیبال دانشگاه‏های صنعتی شاهرود رتبه اول، دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار رتبه دوم و دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود رتبه سوم را کسب کردند.
مجیدی افزود: در رشته فوتسال نیز دانشگاه آزاد اسلامی دامغان رتبه اول، دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار رتبه دوم و در مسابقات شنا در 50 متر آزاد علی حسنی از دانشگاه صنعتی شاهرود رتبه اول و سید فرهود موسوی‏زاده از دانشگاه آزاد اسلامی سمنان رتبه دوم را کسب کردند.
مدیر سازمان بسیج اساتید استان سمنان خاطرنشان کرد: در رشته 50 متر قورباغه، مجتبی درویش‏خادم از آموزشکده فنی سمنان اول شد و سکوی دوم به علی حسنی از دانشگاه صنعتی شاهرود و سید فرهود موسوی‏زاده از دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به صورت مشترک رسید.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون ویژه خواهران در این دوره از جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید اظهار داشت: در این رشته زهرا اوراقی‏اردبیلی و معصومه فقفوری‏آذر هر دو از دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار به عناوین اول و دوم دست یافتند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول