اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی بسیج اساتید خبر داد:

برگزاری کارگروه فرماندهان جنگ نرم در مشهد

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی و امور استان‌های سازمان بسیج اساتید کشور گفت: کارگروه فرماندهان جنگ نرم در حاشیه همایش سراسری اساتید بسیجی در مشهد برگزار میشود.

برگزاری کارگروه فرماندهان جنگ نرم در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا بست‌جانی امروز در سومین روز از سیزدهمین همایش سراسری اساتید بسیجی کشور در محل ساختمان صبای صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی اظهار داشت: این کارگروه بسیار مهم با هدف بررسی و بحث در رابطه با مباحث پیرامونی جنگ نرم با حضور اعضای منتخب در محل هتل نخل مشهد برگزار میشود.
وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در کارگروه فرماندهان جنگ نرم مدت زمان بیشتری را در شهر مشهد باقی میمانند، افزود: این کارگروه با مدیریت اساتید بسیجی آقایان هاشمینسب و نبیزاده دو روز پس از مراسم اختتامیه به کار خود پایان میدهد.
معاون اجرایی و امور استان‌های سازمان بسیج اساتید کشور همچنین به برگزاری کارگروه‌های دیگر در حاشیه سیزدهمین همایش سراسری اساتید بسیجی اشاره کرد و افزود: در همین رابطه شش کارگروه ویژه در قسمت دوم این همایش با حضور اعضای ثابت خود برگزار میشود.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در همین راستا و با توجه به اهمیت این موضوع کارگروه جهاد اقتصادی در محل هتل مشهد با مدیریت آقای زمانی برپا میشود.
بست‌جانی تاکید کرد: بررسی و ارائه راهکارهای لازم در رابطه با مبحث جهاد اقتصادی و تحول در حوزه علوم انسانی از مهم‌ترین موضوعات قابل پیگیری در این کارگروه است.
وی تصریح کرد: همچنین در این همایش دو کارگروه حلقه‌های علمی و کارگروه صالحین به ترتیب در ساختمان‌های شماره یک و دو دانشگاه علوم اسلامی رضوی تشکیل جلسه میدهند.
معاون اجرایی و امور استان‌های سازمان بسیج اساتید کشور اظهار داشت: آقایان زمانی و علیآبادی مسئولان کارگروه حلقه‌های علمی و نصیریفر و طاهریان نیز مسئولان کارگروه صالحین است.
وی از برگزاری کارگروه انجمن علمی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارگروه نیز با مدیریت دکتر محمدیان و خانم فقرایی در هتل تهران شهر مشهد برگزار میشود.
بست‌جانی اعلام کرد: در حاشیه این همایش بزرگ دو کار گروه مطالبات مقام معظم رهبری و تحول در علوم انسانی به ترتیب در هتل هلیا و هتل الغدیر مشهد با حضور اعضای کار گروه‌های مربوطه و با مدیریت آقایان خسروپناه، هاشمینسب و نبیزاده برگزار میشود.
وی یادآور شد: سیزدهمین همایش سراسری اساتید بسیجی کشور با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن قرائتی فردا در سالن شهید بهشتی مشهد به کار خود پایان میدهد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول