اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته معلم

اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور کردستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم از اساتید نمونه بسیجی دانشگاه پیام نور استان کردستان تجلیل شد.

اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مسئول سازمان بسیج اساتید استان کردستان ظهر امروز در مراسم تجلیل از اساتید نمونه بسیجی دانشگاه پیام نور استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: با استقرار نظام شکوهمند اسلامی شاهد انقلابی فرهنگی و علمی در سطح کشور به ویژه در مراکز آموزش عالی بودیم.

محسن رمضان‌زاده افزود: تشکیل شجره طیبه بسیج و ایفای نقش اساسی دانشجویان و اساتید دانشگاهی در این نهاد انقلابی زمینه‌های لازم را برای خیز علمی و فناوری کشور در سطح بین‌المللی فراهم کرد و جوانان متدین ایران اسلامی با تکیه بر این تفکر پیشرو همه معادلات جهانیان را برهم زدند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان کردستان تصریح کرد: شهید مرتضی مطهری و دیگر علماو اساتید برجسته به عنوان الگوهای دینی و معرفتی باید همواره در جامعه نامی زنده داشته باشند و اهداف و آرمان‌های آنان برای نسل‌‌های آینده بازگو شود.

رمضان‌زاده خاطرنشان کرد: سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌ عالی و پژوهشی کشور به مثابه یکی از فرهیخته‌ترین نهادهای علمی،فرهنگی در ایران برآیندی از تعهد و اخلاص فرهنگ بسیج و دانش و تخصص اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور ا‌ست.

وی افزود: این سازمان فعالیت‌های چند جانبه فرهنگی و پژوهشی خود را بر مبنای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیات معمار کبیر انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری طرح‌ریزی نموده و به اجرا درمی‌آورد.

رمضان‌زاده اظهار کرد: علمی شدن وحدت حوزه و دانشگاه، تولید علم و نهضت نرم‌افزاری، آزاداندیشی دینی و ارتقای توان و بنیه علمی و فرهنگی اساتید دانشگاه‌های کشور از جمله اهدافی است که در سازمان بسیج اساتید با جدیت تمام دنبال می‌شود و امیدواریم این اهداف در سطح مراکز آموزش عالی استان کردستان نیز به خوبی محقق شود.

در پایان این مراسم نیز از 21 نفر از اساتید برگزیده بسیجی دانشگاه پیام نور تجلیل به عمل آمد و مباحثی پیرامون نقش دانشگاهیان در نشر آرمان‌های والای مکتب بسیج و آموزه‌های دینی در جامعه مطرح شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول