اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش فهرج خبر داد

راه‌اندازی 13 پایگاه تابستانی در فهرج

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج از راه‌اندازی 13 پایگاه تابستانی آموزش و پرورش شهرستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر ‌داد.

راه‌اندازی 13 پایگاه تابستانی در فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، علی بیت‌اللهی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح غنی‌سازی اوقات‌فراغت از راه‌اندازی 13 پایگاه تابستانی آموزش و پرورش شهرستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر ‌داد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و نقش ‌اوقات فراغت در رشد و پیشرفت دانش‌آموزان بیان داشت: بر‌نامه‌ریزی ‌برای پرکردن اوقات‌فراغت دانش‌آموزان از مهم‌ترین دغدغه‌های آموزش و پرورش است.

بیت‌اللهی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزاری کلاس‌های قرآن، معارف اسلامی، فرهنگی، هنری و ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های پایگاه‌های تابستانی‌ شهرستان فهرج است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان عضو پایگاه‌های تابستا‌نی به اردوهای درون استانی اعزام می‌شوند.

بیت‌اللهی همچنین از احداث‌ نخستین سالن ورزشی و‌یژه دختران در ‌فهرج خبر داد و گفت: به زودی عملیات ساخت آن با زیر‌بنای 700 متر‌ مربع و اعتبار 190 میلیون تومان در شهر فهرج آغاز می‌شود.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد، کلاس‌های آموزشی با همکاری مربیان اعزامی از حوزه علمیه، دفتر امام جمعه، اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ در 13 پایگاه تابستانی برگزار می‌شود.

فهرج یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته استان کرمان به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر با تلاش دولت ‌نهم و دهم ‌به شهرستان ارتقا پیدا کرده و دارای تابستان‌های بسیار‌ گرم و سوزان است و ‌نیاز بیشتری به زیر‌ساخت‌های فرهنگی و آموزشی دارد.

شهرستان فهرج با جمعیتی افزون بر 65 هزار دانش‌آموز از داشتن یک استخر شنا محروم است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول