اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

استقرار 330 پایگاه تابستانی برای حضور 33 هزار دانش آموز بوشهری

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در تابستان امسال 330 پایگاه تابستانی اوقات فراغت برای تحت پوشش قرار دادن 33 هزار دانش آموز در دستور کار است.

استقرار 330 پایگاه تابستانی برای حضور 33 هزار دانش آموز بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: همچنین 2 هزار و 310 عوامل اجرایی شامل، مدیر، معلم، معاون و نیروی خدماتی دانش آموزان را در این کلاس‌ها همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 650 مربی ویژه برای فعالیت‌های تابتسانی نیاز داریم، افزود: برای حق الزحمه عوامل اجرایی کلاس‌های تابستانی 346 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی کردیم، ضمن اینکه برای راه‌اندازی کلاس‌ها 165 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ارتباط با برنامه‌های جنبی اردوهای تابستانی تصریح کرد: اردوی ویژه برای دانش آموزان مناطق محروم وابسته به بنیاد معمولی دفتر مقام معظم رهبری از برنامه‌های ماست که امسال 600 دانش آموز در این اردوها حضور می‌یابند.

موحدی ادامه داد: اردوی زیارت اولی‌ها نیز در دستور کار داریم و امسال 500 دانش آموز را به مشهد مقدس اعزام خواهیم کرد که برای ایاب و ذهاب ایشان 56 میلیون تومان و برای تامین غذای آنان 60 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ارتباط با طرح هجرت نیز گفت: در تابستان گذشته327 عرصه فعالیت‌های فرهنگی هدف گذاری شد و امسال پیش‌بینی 600 عرصه فعالیت با 200 میلیون تومان اعتبار را کردیم.

موحدی گفت: در بحث برنامه‌های اوقات فراغت بهترین و مهم‌ترین نهادی که می‌تواند از تمام ظرفیت موجود استفاده کند آموزش و پرورش است که بار عمده فعالیت‌های اوقات فراغت را بر دوش بکشد.

وی افزود: سال گذشته یک‌هزار و 666 دانش آموز در کانون‌های فرهنگی و اجتماعی محله‌ای شرکت کردند و 76 مدرسه قرآنی نیز در سطح استان فعالیت داشتند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: همچنین 26 هزار و 917 دانش‎آ‎موز در اردوگاه‌ها و کانون‌های ورزشی و پژوهش‌سراهای استان در تابستان گذشته حضور یافته و از امکانات این اردوگاه‌ها استفاده کردند.

موحدی با اشاره به فعالیت 39 شعبه کانون‌های فرهنگی و تربیتی در تابستان گذشته گفت: همچنین 26 کانون ویژه ورزشی و 310 پایگاه تابستانی در تابستان گذشته در ارتباط با فعالیت‌های فراغت دانش آموزان فعال بودند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول