اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز تأکید کرد

استفاده از خلاقیت‌های کودکان در پر کردن اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: برای جذابیت در برنامه‌های اوقات فراغت می‌توانیم از خلاقیت‌های کودکان بهره بگیریم.

استفاده از خلاقیت‌های کودکان در پر کردن اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صفی‌الله رمضان‌خانی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اظهار داشت: مسئولان فرهنگی در این زمینه باید نیازها و خواسته‌های کودکان و نوجوانان را بدانند و با اطلاعاتی جامع از این خواسته‌ها اقدام به برنامه‌ریزی به منظور پر کردن اوقات فراغت این قشر کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از برنامه‌های اوقات فراغت بسیار کلیشه‌ای شده و جذابیتی ندارد لذا همیشه با بی توجهی کودکان و نوجوانان مواجه می‌شود.

رمضان خانی افزود: با توجه به این که کودکان و نوجوانان در فصل تابستان زمان بیشتری را برای تفریح و بازی دارند باید برنامه‌ریزی‌های اساسی را به منظور پرکردن اوقات فراغت آنان در نظر بگیریم.

وی در ادامه سخنان خود بر آگاه سازی نسل امروز به ویژه نوجوانان با اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) تأکید کرد و گفت: نسل امروز باید با این اندیشه‌ها مأنوس شود و از اهداف و آرمان‌های امام (ره) را به درستی درک کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: لذا می‌توانیم در کنار آموزش‌های تربیتی در کلاس‌های اوقات فراغت این قشر را با این اهداف آشنا کرده و اندیشه‌های امام خمینی (ره) را به آنان انتقال دهیم.

رمضان خانی گفت: فتح خرمشهر نیز یکی دیگر از مسائلی است که باید برای نسل امروز بازگو شده و قشر نوجوان و جوان جامعه بیشتر با این مهم آشنا شوند.

وی در ادامه به کمبود مراکز فرهنگی در این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد جمعیت این استان باید تدابیر لازم به منظور تأمین فضاهای فرهنگی در البرز اندیشیده شود.

رمضان خانی افزود: حضور نوجوانان و جوانان در مراکز فرهنگی سبب می‌شود که آنان بیشتر با مسائل فرهنگی آشنا شده و کمتر با خطرات اجتماعی دست و پنجه نرم کنند.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری نمایشگاه خلاقیت با بهره‌گیری از آثار تولیدی توسط اعضای کانون خبر داد و در پایان اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده فروش آثار اعضای این کانون به نفع کودکان بی‌سرپرست خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول