اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل کارگروه ویژه

ساماندهی گلزارهای شهدا در استان البرز آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری البرز گفت: کارگروه ویژه ساماندهی گلزارهای شهدا در استانداری تشکیل و اجرای این طرح معنوی به زودی آغاز می‌شود.

ساماندهی گلزارهای شهدا در استان البرز آغاز شد

احمد افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در ابتدای سال 91 کارگروهی در استانداری البرز تشکیل شد که وظیفه تدوین طرح‌های عمرانی لازم برای ساماندهی گلزارهای شهدا در این استان را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: در ابتدای کار ابعاد اجرا طرح گسترش یافته و ساماندهی مزارهای مطهر امامزاده‌های البرز نیز در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول افزود: مردم ولایت‌مدار استان و مسئولان ارشد از جمله استانداری البرز حمایت بسیار خوبی از این طرح داشته و اعتبارات مالی لازم تخصیص یافته است.

افضلی گفت: بنابراین با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های صورت گرفته، اجرای طرح ساماندهی گلزارهای شهدا و امامزاده‌های استان آغاز شده است.

* ساماندهی امامزاده محمد (ع) در البرز

وی اظهار داشت: در گام نخست طرح جامع ساماندهی امامزاده محمد (ع) در دستور کار قرار گرفت و کارگروه فوق چندین جلسه برای بررسی طرح برگزار کرد.

معاون عمرانی استانداری البرز ادامه داد: پس از تایید طرح نهایی و اختصاص اعتبار مالی، بلافاصله ساماندهی امامزاده محمد (ع) آغاز شد و روند اجرای عملیات عمرانی این طرح به صورت ویژه از سوی کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا پیگیری می‌شود.

* تا پایان سال امامزاده‌ها گلزارهای شهدای استان البرز ساماندهی می‌شود

افضلی با اشاره به تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت حفظ و حراست از آرمان‌های مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ساماندهی گلزارهای شهدا در راستای تحقق رهنمودهای معظم ‌له به صورت ویژه در البرز پیگیری‌می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: بر اساس طرح‌های تدوین شده،‌ تا پایان سال امامزاده‌ها و قبور مطهر شهدا در استان البرز ساماندهی خواهدشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول