اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

فضای فرهنگی در جوار یادمان شهدای گمنام ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: فضای فرهنگی در جوار یادمان شهدای گمنام ایجاد می‌شود.

فضای فرهنگی در جوار یادمان شهدای گمنام ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام شبانکاره اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در شرایطی که دشمنان سعی در تحریف و وارونه جلوه‌ دادن این حقایق دارند یکی از وظایف مهم مسئولان است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: ایجاد انحراف فکری در میان جوانان ایران اسلامی یکی از اهداف دشمنان است که با استفاده از ابزار تبلیغاتی و شیوه‌های جنگ نرم در این راستا گام برمی‌دارند و در این میان مسئولان باید شرایط مقابله با اهداف دشمنان را هموار کنند و جوانان نیز باید با بصیرت و هوشیاری در برابر برنامه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

خسروی بصیرت و شناخت سره از ناسره را یکی از ویژگی‌های شهدای گرانقدر دانست و ابراز داشت:‌ بصیرت یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات ارزشمند شهدای انقلاب اسلامی و نبرد مقدس است و ایشان در تمامی مراحل زندگی با بصیرت و شناخت کامل و عمیق دست به انتخاب صحیح زده‌اند و امروز کسب بصیرت و بصیرت‌افزایی از وظایف مهم مردم و مسئولان در جامعه است.

وی اضافه کرد: آشنایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با سیره زندگی شهدا از طریق مطالعه و آشنایی جوانان با وصیت‌نامه و سیره زندگی شهدا امکان‌پذیر خواهد بود و مراکز فرهنگی و آموزشی و در رأس آن آموزش و پرورش باید شرایط آشنایی جوانان با وصیت‌نامه‌های شهدا را هموار کند.

این مسئول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین عامل مصون ماندن جوانان ایران اسلامی از برنامه‌های شوم دشمنان دانست و اذعان داشت: امروزه مهم‌ترین عامل مصونیت جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، انتقال آموزه‌های شهیدان به این نسل و نسل‌های دیگر است.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: امروز به برکت خون مطهر این شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری، ملت ایران تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در صحنه سیاسی، اقتصادی و هسته‌ای نقش بر آب می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مسئولان شهرستان دشتستان برای ایجاد فضای فرهنگی در کنار یادمان شهدای گمنام شبانکاره بیان داشت‌: برای ایجاد یک فضای فرهنگی در کنار یادمان شهدای گمنام شبانکاره مبلغ 500 میلیون ریال اختصاص یافته است.

خسروی یادآور شد: پیکر مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس 19 بهمن ماه سال 1385 در شهر شبانکاره به خاک سپرده شد و برای ساخت یادمان شهدای گمنام شبانکاره یک میلیارد و 270 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول