اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

یادمان شهدای گمنام شهر شبانکاره افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، یادمان شهدای گمنام شهر شبانکاره افتتاح شد.

یادمان شهدای گمنام شهر شبانکاره افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره یادمان شهدای گمنام شهر شبانکاره بعد از ظهر امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر، فرماندار دشتستان و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش شبانکاره در این شهر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر در آئین افتتاح این یادمان گفت: ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات جامعه است و زمینه‌ساز عزت و سربلندی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی سطوح ملی و بین‌المللی خواهد شد و امروز تمامی مسئولان در این رابطه وظایف سنگینی بر عهده دارند.

احمد موحد اظهار داشت: دشمنان و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایادی دنیای کفر و استکبار امروز سعی در ایجاد رخنه و شکاف در افکار جوانان ایران اسلامی دارند و آشنایی جوانان با اهداف و آرمان‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس دشمنان را در تحقق خواسته‌ها و نیات شومشان ناکام می‌گذارد.

وی افزود: همه باید تلاش کنند که در کنار یادمان شهدای گمنام یک فضای کاملا فرهنگی ایجاد شود و از این فضا و محیط فرهنگی باید برای آشنایی بیش از پیش جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با سیره زندگی و اهداف والای شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی بهره جوییم.

موحد با تاکید بر آنکه هدف از ساخت یادمان شهدا انعکاس عطر و بوی شهادت در میهن اسلامی است خاطر نشان کرد: ساخت یادمان شهدای گمنام تنها با هدف ایجاد یک قبرستان جدید نیست بلکه هدف اصلی آن پراکندن عطر و بوی شهادت در سراسر میهن اسلامی است.

این مسئول با تاکید بر آنکه مردم استان بوشهر مردمی شهیدپرور و ایثارگر هستند و همواره در برابر طاغوت از مرز و بوم اسلامی دفاع کرده‌اند بیان داشت: وجود 76 مزار شهید گمنام در 20 نقطه استان بوشهر نشان از عشق و دلدادگی مردم این استان به فرهنگ شهادت و ایثارگری است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول