اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همه آمده بودند/ غایب نداشتیم

استقبال باشکوه مردم اراک از کاروان شهدای گمنام+عکس

خبرگزاری فارس: مردم مؤمن و شهید‌پرور اراک عصر امروز با حضور گسترده و باشکوه در مراسم استقبال 96 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به شهدا به نمایش گذاشتند.

استقبال باشکوه مردم اراک از کاروان شهدای گمنام+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک کاروان حامل پیکر پاک و مطهر 96 شهید گمنام دفاع مقدس در میان خیل عظیم جمعیت و با برگزاری آیین‌های ویژه ادای احترام وارد شهرستان اراک شد.

مردم شهیدپرور و قدرشناس اراک با گام‌هایی استوار  و چشمانی اشک‌آلود به استقبال فرزندان روح‌الله رفتند و حق خود به شهدای گمنام را که پس از ده‌ها سال دوری از وطن به آغوش ملت وفادار ایران بازگشته‌اند، ادا کردند.

کاروان تشییع شهدای دفاع مقدس در قالب کاروان «فرزندان روح‌الله در آغوش روح‌الله» حرکت خود را از صبح روز سوم خرداد ماه از مرز شلمچه آغاز و بعد از گذر از استان‌های خوزستان و لرستان امروز وارد شهر شازند و از آنجا وارد شهر اراک شدند.

این کاروان فردا نیز در شهرهای خمین و محلات و دلیجان میهمان مردم استان مرکزی خواهد بود و پس از آن با بدرقه مردم راهی استان قم می‌شود.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول