اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

استخوان‌‌‌های شهدا ارزش‌های انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تابوت‌های شهدا استخوان‌‌‌های پوسیده نیستند، بلکه این تابوت‌ها همه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شوند.

استخوان‌‌‌های شهدا ارزش‌های انقلاب هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله سرلکیان امروز در حاشیه بدرقه کاروان 96 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: آنها که تصور می‌کنند تابوت‌های شهدا تنها چند استخوان پوسیده است، باید بدانند که سخت در اشتباه هستند، این تابوت‌ها همه ارزش‌ها و اعتقادات انقلاب و اسلام هستند که مردم بیدار و شهیدپرور ایران اسلامی برای این ارزش‌ها‌ جان خود را فدا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم قدرشناس استان مرکزی در مراسم استقبال و بدرقه کاروان شهدا ثابت کردند که قدردان شهدا بوده و هر جایی که لازم باشد، در صحنه حاضر شده و وفاداری خود را به انقلاب ثابت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران قدردان شهدا و امام شهدا هستند گفت: این مردم نشان دادند که همچنان انقلاب و آرمان‌های شهدا را دوست دارند و به این آرمان‌ها پایبند هستند.

سرلیکان ادامه داد: حماسه‌سازی مردم استان مرکزی در مراسم استقبال از کبوتران خونین‌بال دوران هشت سال جنگ تحمیلی پیام‌های فراوانی برای دوستداران و دشمنان انقلاب اسلامی به همراه داشت و موجب پیوند مستحکم و ناگسستنی بین ملت و فرزندان افتخارآفرین روح‌الله شد.

وی تاکید کرد: دشمنان که تا دیروز خود را به خواب زده بودند امروز باید با این حضور از خواب غفلت بیدار شده و مطمئن شوند که با تهدید و تحریم و ترور نمی‌توانند مانع پیوند عمیق بین مردم و انقلاب شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور بی‌سابقه و پرافتخار مردم استان مرکزی در مراسم استقبال و بدرقه از کاروان فرزندان روح‌الله قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول