اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

اجرای برنامه‌های مختلف ‌برای استفاده از توانمندی‌های ‌فرزندان شهدا‌

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: بنیاد شهید ‌برای استفاده از توانمندی‌های فکری، مشورتی و اجرایی فرزندان شهدا و ایثارگران برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند‌.

اجرای برنامه‌های مختلف ‌برای استفاده از توانمندی‌های ‌فرزندان شهدا‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی بیات دوشنبه شب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در استان زنجان بیش از 2 هزار فرزند شهید وجود دارد که این آمار بر طبق پرونده‌هایی که در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت شده است، اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان زنجان یک هزار و 300 فرزند شهید زندگی می‌کنند، افزود: از وجود ارزشمند 282 فرزند شهید نیز در شهرستان ابهر بهره می‌بریم.

معاون پژوهشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به وجود 438 فرزند شهید در شهرستان خدابنده تصریح کرد: 63 فرزند شهید نیز در شهرستان خرم‌دره و مابقی در شهرستان‌های ایجرود، ماهنشان و طارم زندگی می‌کنند.

وی یادآور شد: بنیاد شهید در چند سال اخیر به همت فرزندان شهدای استان زنجان، برای استفاده از توانمندی‌های فکری، مشورتی و اجرایی فرزندان شهدا و ایثارگران برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

بیات با بیان اینکه این اداره‌کل از تشکل‌های متعلق به این افراد حمایت می‌کند، افزود: معتمدین معین یکی از تشکل‌هایی است که با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران تشکیل شده است.

وی با اشاره به استفاده از توانمندی‌های این تشکل از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا یادگاران شهدا محسوب می‌شوند که باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

معاون پژوهشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از فعالیت تشکل مجلس ایثارگران در استان زنجان خبر داد و افزود: این تشکل با برگزاری انتخابات بین ایثارگران مجلس ایثارگری تشکیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت شورای مشورتی استانداران و فرمانداران خاطرنشان کرد: هر یک از این شوراها از پنج عضو ثابت تشکیل شده‌اند.

بیات با بیان اینکه سه نفر از اعضای این شوراها از متخصصان و کارشناسان هستند، افزود: دو نفر نیز از همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران عضو این شورا محسوب می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشن پدران آسمانی همزمان با میلاد مسعود حضرت علی(ع) در زنجان خبر داد و افزود: این جشن با همکاری فرزندان شهدا به منظور تجدید میثاق فرزندان شهدا با پدران آسمانی و تاکید بر ادامه روش و سیره شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول