اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

استقبال مردم از ‌شهدا نشانگر پیوند ناگسستنی ملت با شهادت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: استقبال باشکوه مردم از کاروان 96 شهید گمنام دوران دفاع مقدس پیوند ناگسستنی ملت با فرهنگ ایثار و شهادت را به اثبات رساند.

استقبال مردم از ‌شهدا نشانگر پیوند ناگسستنی ملت با شهادت است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه استقبال از کاروان 96 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مردم امروز نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی عجین شده در وجود آنان است و این فرهنگ تا ابد با آنها ماندگار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ملت با الگوگیری از شهیدان کربلا همواره آماده دفاع از کیان اسلامی هستند تصریح کرد: مردم شهیدپرور استان مرکزی امروز نشان دادند که ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند و بر سر پیمان خود با شهدا ایستاده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی دفاع از ولایت فقیه، قرآن و اسلام را پیام کاروان 96 شهید گمنام به مردم استان عنوان کرد و ادامه داد: شهیدان به خوبی به وظیفه و ماموریت خود در دفاع از اسلام، ولایت فقیه و کیان اسلامی عمل کردند و امروز دیدیم مردم با استقبال از این کاروان از شهدای افتخار‌آفرین قدردانی کردند.

هنرمند سربلندی انقلاب را مدیون شهدا دانست و تاکید کرد: بدون شک عزت و تداوم و پایداری انقلاب اسلامی ما مدیون شهدا و ایثارگری‌های آنهاست.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول