اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی بنیاد شهید استان بوشهر:

106 گلزار شهدای استان بوشهر ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی بنیاد شهید استان بوشهر گفت: 106 گلزار شهدای استان بوشهر ساماندهی شد.

106 گلزار شهدای استان بوشهر ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم ‌با حضور مسئولان محلی شهرستان جم و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی استان بوشهر یادمان شهید بسیجی محمد وصالی در کوه‌های جنوبی این شهرستان ساماندهی شد و به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی بنیاد شهید استان بوشهر در این آئین اذعان داشت: با تخصیص اعتبار لازم از سوی استاندار محترم از 206 گلزار شهید استان بوشهر 106 گلزار با یک‌هزار و 582 مزار مطهر شهیدان والامقام سامان‌دهی شده و 26 گلزار نیز در دست احداث است.

محمد حیدری با تشریح اقدامات بنیاد شهید استان بوشهر تصریح کرد: 74 گلزار شهید با 171 مزار تاکنون سامان‌دهی نشده که بر اساس برنامه پیش‌بینی شده و در دست اقدام تا پایان سال 91 به اتمام می‌رسد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان جم نیز در این آئین گفت: سامان‌دهی قبور مطهر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از اقدامات ارزشمندی است که در سال‌های اخیر توجه ارزشمندی به آن صورت پذیرفته و اقدامات دولت‌های نهم و دهم در این زمینه بی‌نظیر بوده است.

احمد ملک‌زاده اظهار داشت: این پروژه با اعتباری معادل 123 میلیون ریال اجرا شده و تلاش کرده‌ایم در اجرای آن به بهترین نحو ممکن عمل کنیم به طوری که از لحاظ کیفیت اجرای طرح روندی مطلوب را شاهد باشیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به طرح‌های عمرانی در همه عرصه‌ها از اقدامات مهم و مؤثری است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور صیانت از بیت‌المال باید انجام دهند.

ملک‌زاده خاطر نشان کرد: شهید افتخار هر روستا، شهر، استان و کشور ماست و در هر نقطه که حرم شهیدی باشد، زیارتگاه عارفان و عاشقان بوده و مایه خیر و برکت است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان جم ادامه داد: با سامان‌دهی این مزار شهید تمام مزار شهدای شهرستان سامان‌دهی می‌شود.

وی یادآور شد: شهرستان جم میزبان 68 شهید بوده که با 14 گلزار شهید گروهی و تک‌مزاری ساماندهی و به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول