اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین ‌زهرا خبر داد

آغاز طرح پالایش سلامت والدین شهدا در بویین ‌زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا از آغاز دوره‌ای طرح پالایش سلامت ویژه والدین و خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر در این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح پالایش سلامت والدین شهدا در بویین ‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، سجاد اینانلو صبح امروز در نشست بنیاد شهید شهرستان بویین‌ زهرا که در سالن جلسات این بنیاد در بویین‌ زهرا برگزار شد، با اشاره به آغاز طرح دوره‌ای پالایش سلامت ویژه والدین شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی اظهار کرد: این طرح که با همت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین آغاز شده تا اوایل شهریور ماه جاری در روستاها و بخش‌های شش‌گانه این شهرستان ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح در سطح کشور و استان‌ها، توجه و حمایت بیشتر از خانواده‌های معظم شهدا و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌ زهرا با بیان اینکه در مرحله مقدماتی تاکنون بیش از 100 نفر از مادران شهدا در طرح پالایش سلامت شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: شهر دانسفهان و نیز روستاهای قلعه‌گنجی، خوزنین، خیارج، رحیم‌آباد و صدرآباد تاکنون مورد سنجش پزشکان حاضر در طرح سلامت قرار گرفته‌اند.

اینانلو با اشاره به تعامل و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین ‌زهرا در اجرای موفق و کامل این طرح بیان کرد: قطعا زحمات مرکز بهداشت بویین‌ زهرا در حوزه کمک‌رسانی و خدمات‌دهی ویژه به خانواده‌ها و جانبازان جنگ تحمیلی قابل تقدیر و تشکر است.

وی اضافه کرد: تلاش‌ها و زحمات دکتر حسین فرزانه به عنوان پزشک طرح پالایش سلامت در بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌ زهرا نیز قابل قدردانی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ضروری و مهم است، عنوان کرد: این وظیفه همه مسئولان و مردم است که در برخورد با والدین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بیشترین احترام و توجه را داشته باشند.

اینانلو با اشاره به برگزاری سالیانه بیش از 20 کنگره و یادواره‌های شهدا در سطح این شهرستان بیان کرد: مسئولان باید با خدمت و حمایت بی‌منت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برای پاسداری از آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه ملت قدرشناس و با بصیرت ایران اسلامی با حضور وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن خود در تمام عرصه‌های ملی موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی می‌شوند، افزود: قطعا ایران اسلامی با تکیه بر اعتماد مردمی در برابر همه دشمنان ایستادگی کرده و آنان را به شکست وامی‌دارند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول