اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان خبر داد

برگزاری همایش «یاد یار» در پیام نور رشت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از برگزاری همایش «یاد یار» در دانشگاه پیام نور رشت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) خبر داد.

برگزاری همایش «یاد یار» در پیام نور رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی رضایی صوفی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را دارای روحیه انقلابی و عمل‌گرای بزرگ دانست و اظهار کرد: خیزش، حرکت و امتداد مبارزات رهایی‌بخش امام (ره) ترسیم کننده مسیر تلاش خستگی ناپذیر و مبارزه‌ای آرام و بی‌امان در مسیر اهداف متعالی آینده است.

وی امام خمینی (ره) را عالمی ربانی، فقیه، عارف و سیاستمداری با ذکاوت خواند که در هر یک از این موارد الگویی ماندگار و نشان راهی درخشان برای دیگر ملت‌ها است.

این مسئول، با اشاره به اینکه بزرگداشت حضرت امام (ره)، بزرگداشت یک شخص نیست، تصریح کرد: بزرگداشت امام (ره) تعظیم یک جریان پاک و خدایی و ماورای تفکر بشری است و یاد امام خمینی (ره) تعظیم آزاد مردی و ایثار نوع بشر و انسان‌های وارسته و آزاده است.

وی ادامه داد: امسال به مناسبت 14 خرداد سالگرد عروج ملکوتی آن مرجع و عالم بزرگ جهان اسلام، برنامه‌های مختلفی در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان برگزار می‌شود.

رضایی صوفی، تبلیغات محیطی و سیاه‌پوش کردن سر درب دانشگاه‌ها، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر از دوران مبارزات امام راحل با نام «یاد یار» دانشجویان دانشگاه پیام نور رشت را از برنامه‌های 14 خرداد ذکر کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان، برگزاری همایش «یاد یار» در دانشگاه پیام نور رشت، برگزاری مسابقه‌ای از وصیتنامه سیاسی‌الهی حضرت امام راحل در سطح مراکز و واحدها، اعزام 30 نفر دانشجو به مرقد مطهر در قالب کاروان‌های پیاده، قرائت قرآن کریم برای شادی روح امام راحل و شهدای 15 خرداد و... را از جمله فعالیت‌های مهم مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور گیلان در بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول