اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم عنوان کرد

پذیرایی از زائران خمینی (ره) در عوارضی قم تهران

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم گفت: هر سال در روزهای نیمه خرداد ایستگاه صلواتی در عوارضی قم ـ تهران برای پذیرایی از مسافران و زائران بارگاه امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

پذیرایی از زائران خمینی (ره) در عوارضی قم تهران

غلامرضا تفتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی بیان کرد: مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم، مانند سال‌های گذشته به پذیرایی مطلوب از زائران کریمه اهل‌بیت (س) و مشتاقان آن مرجع فقید اهتمام دارد.

وی تصریح کرد: برای پذیرایی از زائران فاطمه معصومه (س) و رهروان امام خمینی (ره) ایستگاه صلواتی به همت مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی کنار عوارضی قم تهران برپا می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم بیان کرد: ایستگاه صلواتی از بعد از ظهر روز 13 خرداد تا ظهر روز 15 خرداد از زائران و مسافرین پذیرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه حجم رفت و آمدها بعد از ظهر روز 13 خرداد بسیار بالاست تصریح کرد: در این زمان جمعیت انبوهی به سمت تهران و مرقد شریف امام خمینی (ره) در حرکت هستند که باید از آنها پذیرایی شود.

تفتی با بیان اینکه ایستگاه صلواتی در سه نوبت به پذیرایی زائران و مشتاقان اهتمام دارد اضافه کرد: فعالیت این ایستگاه به صورت مداوم در روزهای 15 و 14 خرداد از ساعت 6 صبح تا 11 شب ادامه دارد.

وی افزود: چای گرم، کیک، شربت و ... از جمله اقلامی هستند که برای پذیرایی به صورت تناسب آب و هوا در نظر گرفته شده است.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم گفت: سال گذشته 40 هزار نفر در این ایستگاه صلواتی پذیرایی شدند و پیش‌بینی می‌شود امسال پذیرای جمعیت بیشتری در ایستگاه صلواتی عوارضی قم تهران باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول