اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل اوقاف مازندران صورت می‌گیرد

اجرای طرح بزرگ «وقف و اهدای قرآن کریم» در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح بزرگ وقف و اهدای قرآن کریم در مازندران خبر داد.

اجرای طرح بزرگ «وقف و اهدای قرآن کریم» در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی گفت: قرآن کتاب انسان‌سازی، هادی بشر و اداره‌کننده همه جوانب زندگی و نیازهای بشر است.

وی افزود: قرآن کتابی است ضد ظلم و ستم و محرک و بیدارکننده انسانها است و حیات و مجد مسلمانان در گذشته مرهون عمل به قرآن بوده و درماندگی و سستی امروز آنها در مهجوریت این کتاب آسمانی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران قرآن‌سوزی در برخی از کشورها را نشان‌دهنده ضعف دشمنان اسلام و قرآن به ویژه شیطان بزرگ و لیبرالیسم دانست و تصریح کرد: آنهایی که مدعی آزادی بیان و حقوق بشر و مدیریت بر جهان هستند در مقابل منطق اسلام و تفکر نورانی و عالم تاب قرآن کریم دچار استیصال و درماندگی شده و راه جسارت و توهین را در پیش گرفته‌اند.

سهرابی از جمله راه‌های خنثی کردن این توطئه شوم و جلوگیری از تکرار آن را نشر، ترویج و توسعه فرهنگ نورانی قرآن کریم و رساندن ندای آسمانی این کتاب عظیم به آحاد ملل در سراسر جهان و وقف و اهدای آن به تمامی دوستداران و علاقمندان و عاشقان مکتب قرآن در سراسر گیتی دانست.

این مسئول از عموم مردم بویژه خیّرین، متمکنین و عاشقان به قرآن درخواست کرد تا برای مشارکت در این طرح وجوه نقدی خود را به شماره حساب سیبا به شماره 0105051010005 و شماره حساب 808 نزد بانک ملی به نام سازمان اوقاف و امور خیریه واریز کنند.

وی در پایان گفت: برای محکوم کردن این حرکت ننگین 32 مراسم محکومیت در امامزادگان استان مازندران همراه با تلاوت قاریان قرآن کریم، گروه‌های تواشیح، سخنرانی و قرائت بیانیه برپا می‌شود.

انتهای‌پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول