اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ساخت مسجد و کتابخانه صورت گرفت

وقف یک قطعه زمین به ارزش 4 میلیارد ریال در همدان

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف همدان از وقف یک قطعه زمین به مساحت 402 متر مربع برای ساخت مسجد و کتابخانه در شهرستان همدان خبر داد.

وقف یک قطعه زمین به ارزش 4 میلیارد ریال در همدان

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: یک قطعه زمین به مساحت 402 متر مربع برای ساخت مسجد و کتابخانه در یکی از بهترین مناطق شهرستان همدان وقف شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این قطعه زمین بیش از 4 میلیارد ریال است، افزود: خانم فاطمه بختیاری در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) با مراجعه به اداره اوقاف این قطعه زمین را به مساحت 402 متر مربع، با نیت احداث مسجد، حسینیه، خانه عالم و کتابخانه وقف کرده است.

رضوی گفت: واقف بزرگوار در وقفنامه خود نیت خود را "برای احداث مسجد و حسینیه برای اقامه فرائض دینی و عزاداری و وعظ و بیان احکام دین مبین اسلام و جشن و اعیاد مذهبی و مجالس ترحیم و همچنین احداث خانه عالم و کتابخانه مورد نیاز محل"، تشریح کرده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 20 موقوفه جدید در شهرستان همدان وقف شده که امید است امسال شاهد وقف‌های گسترده‌ای در سطح شهرستان همدان باشیم.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در پایان سخنان خود از مردم خداجوی و خیراندیش شهرستان همدان درخواست کرد با وقف اموال خود با نیات متناسب با نیازهای روز جامعه همچون ایجاد مراکز قرآنی و کمک به نشر و تبلیغ علوم و معارف قرآنی، کمک هزینه تهیه جهیزیه و ازدواج جوانان و ایجاد مراکزی جهت درمان بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و کمک به ایجاد اشتغال و مسکن جوانان، اعمال خود را برای همیشه ماندگار کنند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول