اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه فردوس خبر داد

اجرای طرح وقف و اهدای قرآن کریم در فردوس

خبرگزاری فارس:‌ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس از اجرای طرح وقف و اهدای قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح وقف و اهدای قرآن کریم در فردوس

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خزاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در پی اقدام کشیش مزدور آمریکایی و به آتش کشیدن قرآن کریم، طرح وقف و اهدای قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اجرایی می‌شود.

وی گفت: در این طرح افراد حقیقی یا حقوقی با پرداخت حداقل مبلغ در راستای چاپ، نشر و توزیع قرآن کریم در سراسر عالم و به زبان‌های مختلف دنیا مشارکت می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس افزود: در این راستا علاوه بر تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی و ارسال پیامک به همشهریان، 22 اردیبهشت‌ماه جلسه‌ای با حضور10 تن از ادارات سطح شهرستان برگزار می‌شود.

خزاعی صدور حکم امنا برای مساجد سطح شهرستان را از جمله اولویت‌های کاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس در سال جاری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در سال جاری به معتمدین و امنای مساجد سطح شهرستان حکم امنا داده می‌شود و از این پس کمک‌ها و مساعدت‌های اداره اوقاف و امور خیریه به مساجد نیز بر اساس حکم امنا و پرونده شناسنامه مسجد خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس یادآور شد: طی چند روز آینده با تکمیل پرونده شناسنامه مساجد، حکم امنا برای 10 باب از مساجد سطح شهرستان فردوس صادر می‌شود.

خزاعی از توزیع 100 سبد مواد غذایی به ارزش 5 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) این تعداد سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند و محروم شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول