اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

ثبت 2 وقف جدید 125 میلیون تومانی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از دو وقف جدید در استان مازندران در هفته گذشته به ارزش 125 میلیون تومان خبر داد.

ثبت 2 وقف جدید 125 میلیون تومانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی گفت: محمدابراهیم توسلی فرزند محمدعلی یک باب خانه مسکونی خود را به ارزش 25 میلیون تومان در شهر کله‌بست، وقف کرده است.

این مسئول افزود: این واقف که فرزند شهید حجت‌الاسلام محمدعلی توسلی متولد 1326 است، قطعه زمین همراه با ساختمان احداث شده به مساحت 50 مترمربع واقع در کله‌بست را وقف کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: این واقف خیراندیش نیات این موقوفه را صوم و صلوه پدر و مادرش، هزینه اهل بیت پیامبر (ص)، به ویژه حضرت زهرا (س)، خیرات و مبرات از قبیل کمک به پل، مسجد، تکیه و کمک و مساعدت به مسکینان غیرسادات قرار داده است.

سهرابی افزود: مهدی قاسمی واقف دیگر نیز یک باب خانه مسکونی خود به مساحت 81 هزار مترمربع را در محمودآباد به ارزش 100 میلیون تومان وقف کرده است.

وی با اشاره به اینکه این واقف خیراندیش نیات وقف خود را برای صرف مسجد امام رضا (ع)، تکیه و فاطمیه، مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای علی‌آباد محمودآباد قرار داده، اذعان داشت: این واقف نیک‌اندیش خود را به عنوان تولیت مادام‌الحیات و پس از آن به اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد واگذار کرده است.

انتهای ‌پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول