اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی ایران:

گلستان مهیای سودآوری و امنیت سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی ایران گفت: در امر سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی موضوعات سودآوری طرح، منفعت و امنیت از مسائلی است که قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن در گلستان مهیاست.

گلستان مهیای سودآوری و امنیت سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالفضل کودهی صبح امروز پنج‌شنبه در جمع مدیران تولیدی و اقتصادی استان اظهار داشت: سودآوری طرح‌ها به مطالعه فرصت‌ها برمی‌گردد که قاعدتا گلستان از این مزیت برخوردار است.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق امکان‌سنجی به نتایج خوبی در این زمینه دست پیدا کنند.

رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی ایران یادآور شد: همه کشورها برای اینکه امکانات و سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند قانون‌هایی وضع می‌کنند که در ایران بیش از 50 سال است قانون جذب و حمایت از سرمایه‌گذار خارجی وجود دارد.

کودهی بیان کرد: برخی از ویژگی‌های قانون سرمایه‌گذاری خارجی همانند پوشش ریسک سرمایه‌گذاری به اعتراف نهادهای بین‌المللی از مترقی‌ترین قوانین است که شاخصه‌های تعریف شده آن شامل ملی شدن و سلب مالکیت است.

وی بیان کرد: به استناد این قانون ما تضمین می‌کنیم که سرمایه‌گذاران اصل سرمایه، منافع حاصل از آن و اصل سود خود را هر وقت که بخواهند از کشور خارج کنند.

رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی ایران در پایان خاطر نشان کرد: بانک مرکزی و عامل نسبت به تامین و انتقال نرخ مرجع می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول