اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

جنگ نرم پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین جنگ علیه امنیت کشورهاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: جنگ نرم امروزه پیچیده‌ترین، مؤثرترین، کارآمدترین، کم‌هزینه‌ترین و در عین حال خطرناک‌ترین نوع جنگ علیه امنیت ملی کشورهاست.

جنگ نرم پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین جنگ علیه امنیت کشورهاست

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در آئین افتتاح ساختمان گردان 118 امام حسین(ع) سپاه دشتی اظهار داشت: ساختمان گردان 118 امام حسین (ع) سپاه دشتی با زیربنای 250 مترمربع و با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون در مدت یک سال احداث شده است.

کاظمی با بیان اینکه در سال جاری 4 پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان دشتی افتتاح می‌شود گفت: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات وزارت دفاع و پشتیبانی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن خاطر نشان کرد: شیوه‌های به کارگیری جنگ نرم طی مراحل مختلف و با ابزار متفاوتی انجام می‌گیرد.

کاظمی اضافه کرد: جنگ نرم امروزه پیچیده‌ترین، مؤثرترین، کارآمدترین و کم‌هزینه‌ترین و در عین حال خطرناک‌ترین نوع جنگ علیه امنیت ملی یک کشور محسوب می‌شود و ما باید زوایای مختلف این ترفند دشمن را بشناسیم.

فرماندار دشتی نیز گفت: بسیجیان همانطور که در هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بوده‌اند امروز نیز در سازندگی پیشتاز هستند و نمونه آن افتتاح ساختمان گردان 118 امام حسین(ع) سپاه دشتی است.

سید علی هاشمی افزود: برای مقابله با هرگونه خطر احتمالی از سوی دشمنان اسلام بسیج همیشه در آمادگی کامل به سر می‌برد و بسیجیان آمادگی دفاعی برای هرگونه خطری که اسلام را به مخاطره افکند دارند.

وی مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج را مقابله با استکبار عنوان و خاطر نشان کرد: مأموریت‌های امروز بسیجیان، ستیز با جهانخواران و به ویژه دشمن اصلی جمهوری اسلامی آمریکاست.

انتهای پیام/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول