اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

نیروهای مسلح سکان آرامش و امنیت کشور هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دولت در سایه امنیت برآمده از تلاش نیروهای مسلح، توسعه و عمران کشور را محقق می‌کند.

نیروهای مسلح سکان آرامش و امنیت کشور هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در  جمع یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در پادگان امام رضا (ع) مراغه این شهرستان، گفت: در پرتو امنیت حاصل از تلاش بی‌وقفه نیروهای مسلح، دولت توانسته است کارهای بزرگی را به سامان برساند.

وی افزود: در سایه همین امنیت، عمران و آبادانی کشور بیش از گذشته وجهه همت دولت قرار گرفته و مهم‌تر از همه، کاهش فاصله طبقاتی و مهیا شدن برای اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی، کاهش دغدغه جوانان در خصوص مسکن، احداث سدها، آزاد‌ راه‌ها و سایر زیرساخت‌ها و نیز پاسخگویی به تمام نیازمندی‌های عمومی با وجود اعمال تحریم‌های گسترده را از دیگر دستاوردهای دولت در سایه امنیت به‌وجود آمده در کشور دانست.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سکان آرامش و امنیت کشور محسوب می‌شود و سربلندی و عزت آنها مایه دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان است.

رئیس شورای تامین آذربایجان‌شرقی گفت: قدرت و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان عامل بازدارنده‌ای برای ثبات و صلح در منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: صدامیان در آن مقطع از تاریخ تصور می کردند به‌واسطه داشتن امکانات گسترده و حمایت از سوی نظام سلطه به هیچ عنوان امکان باز پس‌گیری خرمشهر وجود ندارد، اما رزمندگان اسلام با یک عملیات پیچیده و در عین حال برخاسته از ایمان و باورهای دینی خونین شهر را به میهن بازگرداندند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، افزود: فتح خرمشهر و موفقیت در عملیات بیت‌المقدس درس بزرگی برای ملت ایران بود زیرا این نتیجه حاصل شد که اگر بر آرمان‌های اسلام و انقلاب پافشاری کنیم، همواره فتح و ظفر از آن ما خواهد بود.

بیگی اضافه کرد: این عملیات همچنین پیام بزرگی به دشمنان داشت و آن این بود که هر کشور متخاصمی اگر از روی زور و ستم با ملت ایران صحبت کند، سزای آن همان خواهد بود که صدامیان تجربه کردند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول