اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

امروز ایران در خاورمیانه در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردبیل گفت: در منطقه پر آشوب خاورمیانه کشور ما در اوج عزت، امنیت و اقتدار قرار دارد و ما قادر هستیم با تمام توان از منافع خود دفاع کنیم

امروز ایران در خاورمیانه در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در سپاه اردبیل اظهار داشت: این شایستگی و اقتدار در سایه خون شهدا، استقامت ملت ایران و ولایت‌پذیری نیروهای مسلح به دست آمده است.

وی با تبریک ولادت با سعادت امام باقر (ع) یاد و خاطره شهدای غرور‌آفرین حماسه آزادی خرمشهر را گرامیداشت و از جانبازان، یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی و ولی‌نعمتان این نظام تجلیل کرد.

امام جمعه اردبیل بیان داشت: آزادسازی خرمشهر با حضور حماسی رزمندگان سند عزت، استقامت و نماد شجاعت ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه سرنوشت جنگ در حماسه خرمشهر مشخص شد، افزود: دشمن در فتح بزرگ خرمشهر متوجه حرکت شوم و بی‌سرانجام خود شد و به فرجام جنگ نیز تعقل و تفکری کرد.

عاملی ادامه داد: ملت ما فهرستی از عناصر غیرتمند، شجاع و دلیر خود را در مدیریت جنگ به نمایش گذاشت و امروز شاهد آن هستیم با اخلاص ملت ایران تمام پیروزی‌ها و اتفاقات به نفع مردم این سرزمین در حال رقم خوردن است.

وی افزود: همه این پیروزی‌ها به برکت اخلاص رزمندگان، هدایتگری امام راحل و مقاومت ملت ایران تا پای جان به دست آمد به طوری که ما امروز شاهد عالی‌ترین اعتلای آرمان شهدای معظم در عرصه‌های داخلی و خارجی هستیم.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان بیان کرد: انقلاب اسلامی حضور بسیار موفق در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی داشته و توانسته است جایگاه استثنایی خود را در عصر معاصر حفظ کرده و به آن اعتبار ببخشد.

وی با بیان اینکه تفوق‌طلبی استکبار موجب به ذلت افتادن آنها شده است، افزود: دشمنان ما امروز به نقش استثنایی جمهوری اسلامی ایران در مدیریت جهانی معترف هستند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه حرکت با بصیرت و تیزبینانه ملت ما در تمام عرصه‌ها از فتح خرمشهر گرفته تا موضوع هسته‌ای و حضور مقتدر در انتخابات نه تنها امنیت داخلی  و خارجی ایران را اعتلا بخشیده بلکه سبب خلع سلاح دشمن شده است.

عاملی گفت: ملت ایران در شایسته‌ترین رتبه وفاداری خود به نظام و نمودی از مردم‌سالاری دینی در پای صندوق‌های رای در نهمین دوره انتخابات مجلس حاضر شده و اصلی‌ترین حربه استکبار را که تهدید به شمار می‌رفت به فرصت تبدیل کرده است.

وی با تجلیل از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌های عزت، استقلال و حاکمیت ملی در این کشور، ابراز داشت: این موفقیت‌ها بدون جان‌فشانی فرزندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس هرگز حاصل نمی‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از شهدا به عنوان قهرمانان اصلی این ملت یاد کرد و افزود: شهدای ما با قطع علایق مادی خود حضوری حماسی در جبهه و جنگ داشتند که امروز نیروهای مسلح و بسیجیان ما ادامه دهنده راه این افتخار آفرینان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عاملی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در منطقه پر آشوب خاورمیانه کشور ما در اوج عزت، امنیت و اقتدار قرار دارد و ما قادر هستیم با تمام توان از منافع خود دفاع کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: تیپ حضرت عباس (ع) در غرب کشور به رغم تصور نکردن و غیر قابل پیش‌بینی بودن هجمه‌ها به چنان موفقیتی در دفع اشرار دست یافت که امروز این تیپ دلاور چون نگینی بر تارک این مرز و بوم می‌درخشد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول