اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال

طرح نخبه‌پروری در محلات اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات از اجرای طرح نخبه‌پروری با همکاری آموزش و پرورش در تابستان امسال خبر داد.

طرح نخبه‌پروری در محلات اجرا می‌شود

عباس کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در این طرح دانش‌آموزان نخبه که دارای معدل بالای 17 هستند جذب و زیر پوشش برنامه‌های ویژه اوقات فراغت قرار خواهند گرفت. در تابستان امسال 8 باشگاه فرهنگی برگزار‌کننده برنامه‌های اوقات فراغت خواهند بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات با اشاره به لزوم برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت گفت: در اوقات فراغت ویژه‌ برنامه‌های متعددی توسط این اداره به اجرا درمی‌آیند که برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن، تهیه نشریه فرهنگی، اعزام روحانی به باشگاه‌های فرهنگی و برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی هنری مذهبی بخشی از این برنامه‌ها است.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم اعتکاف در 11 مسجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سایر نقاط کشور در 5 مسجد شهری و یک مسجد روستایی محلات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم‌های اتخاذ شده در ستاد اعتکاف محلات مراسم معنوی اعتکاف در بخش خواهران در مساجد حضرت ابوالفضل(ع)، مسجد الحسین(ع)، مسجد امیرالمؤمنین(ع) بازار و مسجد امام خمینی(ره) و در بخش برادران در مساجد جامع بالا و پایین برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی محلات ادامه داد: در شهر نیمور نیز مراسم اعتکاف در مساجد جامع و الحسین(ع) برگزار می‌شود.

به گفته وی همچنین مساجد روستاهای باقرآباد، نخجیروان و لریجان در ایام اعتکاف پذیرای معتکفین خواهد بود.

کاظمی با اشاره به شرکت 786 نفر در مراسم اعتکاف سال گذشته اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام اعتکاف با فصل امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان پیش‌بینی می‌شود امسال نیز به همان میزان از مراسم اعتکاف استقبال کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول